וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום האהבה: "השחית בית האקסית - וקפץ מהחלון"

הצעירה, תושבת ראש העין, חזרה לדירתה רק כדי לגלות שם את בן זוגה לשעבר, שעם הגיעה למקום, קפץ מחלון הקומה השלישית. בבית היא גילתה כי האיש ניפץ את החלונות ועקר את הדלתות

דווקא ביום שאמור להיות מוקדש ליחסים הטובים שבינו לבינה, החליט צעיר לנקום בבת זוגו לשעבר: תושבת ראש העין, שנפרדה לפני כחודשיים מבן זוגה, הגיעה היום (שני) לדירתה בעיר והופתעה לגלות כי היא נעולה. היא קראה לשכן על מנת שיעזור לה, וכשעלו השניים במדרגות הם הפתיעו את בן זוגה לשעבר, שנראה יורד באותה העת מדירתה.

כשראה את השניים נבהל בן הזוג לשעבר עד כדי כך, שקפץ מחלון הקומה השלישית שבחדר המדרגות. צוות של מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשהוא פצוע באורח בינוני וסובל מפגיעת ראש.

כשנכנסה האישה לדירה, הבינה את הסיבה לבהלה של בן זוגה לשעבר, כשנגלו לעיניה תוצאות "הביקור": דירתה הושחתה לבלי היכר. בן הזוג לשעבר עבר בין חדרי הבית, ניפץ חלונות, שבר כלים ועקר דלתות, עד כי כמעט שלא ניתן היה לזהות את הבית. את מה שעשה בדירה, הגדיר מפקד תחנת ראש העין, סגן-ניצב ירון קלדס, כלא פחות מאשר "פוגרום". לדבריו, הפריצה לא בוצעה לשם שוד, אלא לשם גרימת נזק כבד, וככל הנראה לא נגנב דבר מהדירה.

מיקי כפרי, דובר מרחב ירקון במגן דוד אדום אשר היה בזירת האירוע, סיפר כי "בסביבות הצהריים דווח שאדם נפל מקובע רביעית. הגענו למקום עם צוות טיפול נמרץ, וראינו ככל הנראה אדם שנפל מגובה רב על ראשו. הוא היה מבולבל, אך בהכרה מלאה. הוא פונה כשהוא פצוע בראשו וסובל משברים בגפיים לבית החולים בילינסון. כשניסינו לדבר איתו, הוא לא זכר איפה הוא נמצא ואיך הוא הגיע לשם".

משטרת ראש העין הציבה שמירה על בן הזוג לשעבר בבית החולים, והוא חשוד בפריצה וגרימת נזק לרכוש. במשטרה מגדירים את האירוע כחמור, ועד שהחשוד יתאושש גובים השוטרים עדויות ממכרים של בני הזוג. כמו כן, חוששים במשטרה שהחשוד סובל מבעיות נפשיות קשות, שהביאו אותו לבצע את המעשה הנואש הזה, דווקא בט"ו באב.


לפניות לכתבים:

מור שמעוני - mor.shimony@walla.com, אריאל נוי - arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully