וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לחיות לחיות: הושק אמבולנס חדש

אביה פרי

9.8.2011 / 11:49

העמותה המציינת השנה 25 שנה לפעילותה ולא מעט הישגים חשובים, השיקה השבוע בנוכחות השר גלעד ארדן אמבולנס חדש להצלת חיות במצוקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתי אלטמן, יו"ר 'תנו לחיות לחיות' והשר ארדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמותת "תנו לחיות לחיות" הפועלת ב-25 השנים האחרונות למען צמצום המתות חסד של בעלי חיים בריאים, סיפוק עזרה מיידית לחיות במצוקה, עיקור וסירוס בעלי חיים לצורך צימצום התרבות המונית, קיום בית מחסה למסירת בעלי חיים נטושים ועוד, חנכה השבוע בטקס מרגש את האמבולנס החדש.

האמבולנס יצטרף לרכב ההצלה היחיד בישראל שמטרתו הגשת עזרה דחופה לבעלי חיים ברחוב הפועל מטעמם ב-20 השנים האחרונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השר ארדן וחבר על ארבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרכב החדש תא מבודד ומיזוג, תאים מיוחדים הניתנים לחיטוי והסעת עד 5 כלבים או 20 חתולים בו זמנית וכן ציוד רפואי לעזרה ראשונה, על מנת להקל עליהם את הסבל עד לקבלת טיפול וטרינרי.

האמבולנס של 'תנו לחיות לחיות' אמור לסייע לכ-150 כלבים וחתולים מדי חודש – ביניהם בעלי חיים נטושים פצועים, חולים או מיובשים, גורים נטושים שלא יוכלו לשרוד ברחוב, בעלי חיים שבעליהם מזניחים אותם או מתעללים בהם ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האמבולנס החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האמבולנס הישן/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הטקס שנערך ביום ראשון (7.8) בשעות הערב בחוף הכלבים בתל אביב כיבדו בנוכחותם השר להגנת הסביבה גלעד ארדן, חברת הכנסת רונית תירוש וסלבריטאים נוספים חובבי כלבים וחיות בכלל, כמו פליט הריאליטי עמיר גולדברג.

במקום הוצע כיבוד קל, ואף ערכות שי לנוכחים המכילות לוח שנה באדיבות 'תנו לחיות לחיות', ממתקים לכלבים ועלונים חשובים להגברת המודעות בקרב הציבור.

בין הדברים שנאמרו הנוכחים, הדגיש השר ארדן את החשיבות הרבה בהפעלת האמבולנס וחיזק את פועלה של העמותה. אתי אלטמן, יו"ר העמותה הבהירה פעם נוספת כי הצבת יעדים גבוהים יעילה בהשגת המטרה ואמרה כי אין בכוונתה להסתפק רק באמבולנס הנ"ל בעתיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורח כבוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן קצר לפני גזירת הסרט האדום הגיע אורח הכבוד אל הטקס וזכה לתשואות מכלל הנוכחים. רכוב על קטנוע, לראשו קסדה ועל עיניו משקפי שמש אופנתיים - על מנת להביע הזדהות עם האמבולנס אך לא להזדקק לו.

בשמם של ההולכים על ארבע, איחולי פעילות מוצלחת ומצילת חיים ותודה מעומק הלב לשר ארדן, לאתי אלטמן, לחברת פורינה ולכל העוסקים בדבר!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully