וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמרו התירוצים: אתר יגלה לכם איפה הכי קל למחזר

אריאל נוי

7.8.2011 / 19:53

רוצים למחזר אבל לא יודעים היכן נמצאים המתקנים? אתר אינטרנט חדש והאפליקציה הנלווית אליו יגלו לכם. כך תמצאו את נקודת המחזור הקרובה לביתכם ועוד מגוון אתרים ירוקים בסביבתכם

מחקרים בכל העולם מצביעים על קשר ישיר בין נגישות המתקנים הירוקים לרגישות שלנו כלפי הסביבה. הבעיה היא שהמתקנים לא תמיד קרובים ואם הם כבר קרובים, האזרחים לא תמיד מודעים לכך. אתר האינטרנט "איזי" והאפליקציה הנלווית לו מבקשים לספק לכך פיתרון.

האפליקציה מכווינה את המשתמש למתקן המיחזור הקרוב ביותר, בין אם מדובר בבקבוקי פלסטיק גדולים, מכונה אוטומטית המחזירה כסף עבור בקבוקים משומשים או מיחזור פסולת מסוגים אחרים. כמו כן, האתר והאפליקציה מציגים מפה, הכוונה כתובה, מסלול לרכב ומסלול להולכי רגל על מנת להגיע למתקני המיחזור במהרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האתר והאפליקציה מציגים גם מפה, הכוונה כתובה, מסלול לרכב ומסלול להולכי רגל על מנת להגיע למתקני המיחזור במהרה. פחי מיחזור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקים האתר, איתמר גלילי, הסביר כי הוא ממפה את כל האנטנות הסלולריות בסביבת המשתמשן. כמו כן, הוא מכוון את גולשיו לאתרים בעלי זיקה לסביבה ירוקה, כגון: תחנות השכרת אופניים בתל אביב, מסעדות אורגניות, חנויות טבע, פארקים עירוניים ושמורות טבע.

האתר והאפליקציה כוללים בתוכם גם קישורים לפרויקטים של בנייה ירוקה, הדברה ירוקה, חקלאות ירוקה, אנרגיה סולרית, חנויות המוכרות שמנים ותוספים ירוקים לרכב, חומרי ניקוי ירוקים ועוד. באמצעות הקשת הכתובת בה נמצא הגולש, ניתן למצוא כל בעל מקצוע, עסק, בית ספר, משרד ממשלתי ומקומות להתנדבות, בהתאם למרחק, לשעות הפתיחה ולזמינות.

"האפליקציה תגלה לכם היכן אתם נמצאים ותמצא עבורכם, אם נתקעתם בדרך, הכל – כולל מוסכים, תחנות דלק שמתאימות לדלקן שלכם, אטרקציות שיתאימו לילדים המשועממים ועוד", אמר גלילי.

עוד בנושא:
המפעל הגדול בישראל למיחזור צמיגים יקום בנגב
יצרנים: אם נחויב למחזר - הצרכנים ישלמו
האוצר חושף את התוכנית הירוקה לממשלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully