וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים הביאו סושי לרה"מ: "שי ממעמד הביניים"

4.8.2011 / 21:51

מספר פעילי שמאל הגיעו לביתו של ראש הממשלה בקיסריה עם סושי ונרגילה במטרה לעורר אצלו הזדהות עם המחאה החברתית: "אולי זה יעשה מה ששבועיים של מחאה לא הצליחו לעשות". צפו

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו)

מספר פעילי שמאל הגיעו היום (חמישי) לביתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בקיסריה עם סושי ונרגילות, בכוונה לעורר אצלו הזדהות עם רגשותיהם של אנשי מעמד הביניים, שמוחים בשבועות האחרונים על יוקר המחיה. "לכבוד מר בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל", הקריא אלון הוטר, פעיל מרצ, הודעה כתובה לראש הממשלה באמצעות מגפון.

"הנידון: 'שי צנוע ממעמד הביניים הנשחק'. בימים האחרונים גורמים בכירים במפלגתך ומטעמך, בהם ראשי ערים וחברי כנסת, השמיצו את המחאה החברתית המתחוללת ברחבי ישראל כנגד תוצאות המדיניות החברתית שאתה משמש כמייצגה ומובילה ב-15 השנים האחרונות, כשר אוצר וראש ממשלה לסירוגין", המשיך הוטר, "אנו מגישים לך בזאת שי צנוע – מנת סושי ונרגילה, בתקווה שאולי אלה יצליחו לעשות מה שלמעלה משבועיים של מחאה לא הצליחו לעשות".

הוטר הסביר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "הגענו היום לבית ראש הממשלה כחלק ממחאת הדיור. לפי הבית בו הוא מתגורר, לא נראה שהוא לוקח חלק במחאה". לדבריו, "באנו לתת לו קצת סושי, קצת נרגילה - אולי זה מה שיגרום לו לראות מה החבר'ה באוהלים מרגישים ולמה המחאה הזאת כל כך מצליחה. אנחנו מנסים לגרום לו להיפגש עמם. המאהלים בכל הארץ דורשים דברים שנראים לנו בסיסיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully