וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העגלה נוסעת, אין עצור: הורים מחו ברחבי הארץ

הורים וילדיהם צעדו במספר מוקדים במחאה על יוקר המחיה. הזמרת מירי מסיקה מול אלפי הורים בתל אביב: "אי אפשר להביא כאן ילדים. משלמים כל כך הרבה מס - לפחות שתהיה תמורה"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק, עריכה: אמיר קוטיגרו)

שבוע לאחר שנערכו 16 צעדות הורים ברחבי הארץ במחאה על יוקר גידול ילדים, צועדים הערב שוב הורים עם עגלות ילדים במספר מוקדים. אלפי הורים עם עגלות ילדים צועדים בשעה זו (חמישי) בשדרות בן ציון פינת קינג ג'ורג' בתל אביב, וכמה מהם התרכזו בגן מאיר בעיר, במחאה על יוקר המחיה. צומת הרחובות נחסם לתנועה בשל תנועת המפגינים. המפגינים מניפים שלטים עליהם נכתב בין השאר "סבתא זה לא בנק", ו-"איך עושה חיתול? 70 שקלים".

עוד על מחאת האוהלים
מחאת העגלות: הורים יצעדו היום ב-11 מוקדים
הורים צועדים בכל הארץ: "ילדים – לעשירים בלבד"

הפגנת עגלות בקינג ג'ורג' בתל אביב, אוגוסט 2011. קובי אליהו
הפגנת העגלות בתל אביב, הערב/קובי אליהו

הזמרת מירי מסיקה אמרה בהפגנה כי "רוב החברות שלי לא יכולות לעבוד כי זה יותר יקר מלהישאר בבית. מדינה שאי אפשר להביא בה עוד ילדים – זו מדינה עם בעיה קשה מאוד. משלמים כל כך הרבה מס הכנסה, אז לפחות שתהיה תמורה".

גם במרכז הרצליה צעדו הערב כ-200 הורים עם עגלות ילדים במחאה על יוקר המחיה. המפגינים צועדים לאורך רחוב סוקולוב בעיר תחת הסיסמה "במדינת הילדים רעש מהומה, ההורים מרוששים יוצאים למלחמה". הצועדים חוסמים את הכביש ומניפים בלונים צהובים ושלטים. בין הדרישות שמעלים ההורים בצעדה: הרחבת חופשת הלידה בתשלום לשישה חודשים, הכרה בהוצאות ילדים לצורכי מס, חופשת אבהות, חינוך חינם לילדים החל מסיום חופשת הלידה ופיקוח על מחירי מוצרי יסוד לתינוקות.

במקביל נערכות צעדות גם בשדרות ובערד שבדרום הארץ. בצעדה בשדרות נכחו כ-70 הורים שמחו על יוקר מחירי המוצרים לתינוקות ודרשו, בין היתר, חוק חינוך חינם.

(בהכנת הידיעה השתתף רמי שני)

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully