וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי מלגות יוענקו לסטודנטים שיעברו לדרום ת"א

4.8.2011 / 17:09

עיריית תל אביב תעניק לסטודנטים מלגות בגובה של עד 9,600 שקלים. את המלגה המלאה יקבלו סטודנטים שיעסקו גם בפעילות חברתית ויגורו בנווה שאנן או שכונת התקווה

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי צפוי להציג ביום ראשון תכנית לחלוקת אלפי מלגות לסטודנטים שיעברו להתגורר בשכונות הדרומיות בעיר, החל משנת הלימודים הקרובה. על פי התוכנית, סטודנטים שיבחרו לגור בשכונת נווה שאנן או בשכונת התקווה וישתתפו בפרויקטים של מעורבות חברתית, יקבלו מלגה על סך 9,600 שקלים לשנה מהעירייה. סטודנטים שלא ישתתפו בפרויקטים של מעורבות חברתית אך יגורו באזורים שיוגדרו על ידי העירייה יזכו למלגת לימודים חלקית.

כמו כן, תתחייב העירייה להשקיע בפיתוח האזורים בדרום העיר המיועדים למגורי הסטודנטים. בתכנית לוקחות חלק גם אוניברסיטת תל אביב, אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה והמכללה האקדמית תל אביב יפו, והחידוש העיקרי בה בהשוואה לתוכניות דומות בעבר הוא היקפה הגדול. בעירייה אישרו את הפרטים.

בנוסף, בעקבות גל המחאות של תושבי השכונות הדרומיות בעיר הוקם לפני שבועיים פורום מיוחד לטיפול בנושא, בראשות מנכ"ל עיריית תל אביב, מנחם לייבה. העירייה תעמיד לרשות הפורום תקציב של 61 מיליון שקלים.

שלמה מסלאווי, חבר המועצה ונציג השכונות הדרומיות, הגיב לידיעה ואמר כי ייתכן שמדובר בנקודת מפנה חיובית לטובת תושבי השכונות הדרומיות. "אני מקווה שהזוגות הצעירים שיגיעו לשכונות הדרומיות יתרמו לשגשוג ותחושת הביטחון של התושבים. עם זאת, עדיין מדובר בהקלה קטנה ולא פתרון מלא. הממשלה צריכה למצוא פתרון מערכתי לבעיית המסתננים לשכונות הדרומיות ובכך להקל על סבל התושבים הוותיקים".

עוד בנושא
מחאת הדיור: 9 נעצרו בחיפה, בת"א כבר בונים בגבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully