וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסלמה בדרום: ירי הרקטות נמשך, צה"ל תקף ברצועה

רמי שני

4.8.2011 / 4:22

שתי רקטות נוספות נורו לעבר ישראל, ונפלו באזור חוף אשקלון מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. מוקדם יותר נורו שלוש רקטות שנפלו גם הן בשטחים פתוחים. בתגובה לירי תקף צה"ל יעדים ברצועה

ההתחממות בגזרה הדרומית נמשכת: כשעתיים לאחר הירי לעבר חבל לכיש, פלסטינים ירו הלילה (חמישי) שתי רקטות נוספות לעבר שטח ישראל, והן התפוצצו בשטחים פתוחים סמוך לאזור מועצה אזורית חוף אשקלון. לא דווח על נזק או על נפגעים עקב הנפילות, אולם חמישה בני אדם נחבלו באורח קל באשקלון, כאשר מיהרו למקלטים עם הישמע האזעקה. הם פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, וארבעה מהם כבר שוחררו לביתם.

אחת מהרקטות אותרה בשטח פתוח סמוך לאחד היישובים, ואילו השנייה התפוצצה במרכזו של כביש מרכזי, זמן קצר בלבד לאחר שחלף במקום אמבולנס. לכביש נגרם נזק קל מפגיעת הרקטה.

ההסלמה בדרום - כותרות אחרונות:
רקטה התפוצצה בלכיש, אין נפגעים
אמש- בתגובה לירי: חיל האוויר הפציץ ברצועת עזה
ביום שלישי: אישה נפצעה קל מנפילת קסאם

כשעתיים לאחר הירי, תקפו כלי טיס של חיל האוויר שני מוקדי פעילות טרור בצפון רצועת עזה ומנהרת הברחה בדרום הרצועה. "צה"ל יפעל בנחישות ויגיב בעוצמה כנגד ארגוני הטרור שמנסים לשבש את שגרת החיים של תושבי הדרום ולפגוע במדינת ישראל", נמסר מדובר צה"ל. "צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי לכל פעילות טרור שמקורה ברצועת עזה".

אתרים פלסטיניים דיווחו כי שני ילדים נפצעו באורח קל משברי רסיסים במהלך התקיפה, בהפצתת שכונת אל-תופאח שבמזרח העיר עזה. כמו כן, דיווחו תושבי העיר על נזק רב למבנים ולרכוש, שנגרם משתי הפצצות נוספות במערב הרצועה.

אמש נורתה רקטת גראד נוספת, שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית לכיש. לא דווח על נפגעים או על נזק משמעותי למבנים. באזור זה לא נפלו רקטות מאז מבצע "עופרת יצוקה" ב-2009. כוחות הביטחון יצאו לאתר את מקום הנפילה של הרקטה. אזעקת צבע אדום נשמעה ביישובי המועצה, וגם בקריית גת המרוחקת ממקום ההתפוצצות.

(עדכון ראשון: 00:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully