וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאים המתמחים הכריעו: יממשו מחר את פיטוריהם

אריאל נוי

3.8.2011 / 20:03

כאלף רופאים מתמחים ייממשו מחר את איומם להתפטר, אלא אם כן יושג פשרה של הרגע האחרון. מדובר בעיקר במתמחים בבתי החולים איכילוב, רמב"ם, בילינסון ואסף הרופא

אם לא תושג פשרה של הרגע האחרון, כאלף רופאים המועסקים במשרות התמחות יממשו מחר (חמישי) את איומם, יתנו תוקף למכתבי ההתפטרות עליהם חתמו - ויעזבו את עבודתם תוך 30 יום. מדובר בעיקר במתמחים בבתי החולים איכילוב בתל אביב, רמב"ם בחיפה, בילינסון בפתח תקווה ואסף הרופא בצריפין.

כותרות אחרונות בנושא:
המתמחים: נתפטר בשל הקיפאון במו"מ
ביניש נזפה ברופאים: "השביתה מכוונת"
ד"ר אידלמן: אשבות רעב עד שאתמוטט"

מחאת הרופאים: מתמחים חתמו על מכתבי התפטרות. נועם אשל
רופאים מתמחים חותמים על מכתבי פיטורים/נועם אשל

המתמחים הפקידו לפני כמה ימים את מכתבי ההתפטרות בכספת שהוצבה במשרד הבריאות. הם מפגינים זה זמן רב במחאה על תנאי שכרם, ומוחים על אזלת ידה של הממשלה בהתמודדות עם שביתת הרופאים. גם היום המשיכו לחתום רופאים מתמחים על מכתבי התפטרות, כ-250 מהם בלבד בבתי החולים רמב"ם ובני ציון בחיפה.

אתמול, נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו עם יו"ר ההסתדרות הרפואית, ד"ר ליאוניד אידלמן, לראשונה מאז החלה שביתת הרופאים בחודש אפריל. נתניהו הביע דאגה לשלומו של אידלמן, השובת רעב זה יותר מעשרה ימים, ומלשכת ראש הממשלה נסמר כי "אידלמן הביע הערכה לדבריו". עם זאת, עם זאת, הודיע יו"ר ההסתדרות הרפואית כי ימשיך לשבות רעב, עד שייענו כל הדרישות שהציב הארגון במסגרת המשא ומתן להצלת מערכת הבריאות הציבורית. בלשכת נתניהו לא מסרו אם נתניהו החליט להתערב בעצמו במשבר הרופאים, כפי שאלה דורשים ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully