וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמרה במצבו של פולארד: הוצא מהכלא לניתוח דחוף

פנחס וולף

2.8.2011 / 17:47

אסתר פולארד עוקבת בדאגה אחר הדיווחים לפיהם בעלה המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד, הובהל לניתוח בגלל החמרה במצבו הרפואי. "אני מבקשת מכולם, אנא התפללו לשלומו"

המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד הוצא היום (שלישי) מכלאו בארצות הברית לצורך ביצוע ניתוח דחוף בעקבות החמרה במצבו. באחרונה דווח כי פולארד סובל מסיבוכים רפואיים תכופים. בין היתר סובל פולארד מבעיות בכיס המרה ובכליות. עם זאת, נכון לעכשיו לא נמסר מה מצבו המדויק. רעייתו של המרגל, אסתר פולארד, עושה מאמצים לקבל עדכון מהנהלת בית הכלא בו שוהה בעלה. לדבריה, "אני מטפסת על הקירות ולא יודעת איפה לשים את עצמי מרוב דאגה. בפעם שעברה שקרה דבר דומה, הרופא אמר לג'ונתן שהוא ניצל ברגע האחרון מסכנת חיים ממשית. אני מבקשת מכולם, אנא התפללו לשלומו".

יו"ר השדולה למען פולארד בכנסת, ח"כ אורי אריאל (האיחוד הלאומי) מסר בתגובה לדברים כי "המצב רק מדגיש את הפשע ההומניטרי החמור שבהמשך המאסר. אני קורא לציבור האמריקאי כולו לא להמתין ולהפעיל לחץ על הממשל עד לשחרורו המידי של ג'ונתן".

במהלך השבוע שעבר נפגש עם פולארד עם שגריר ישראל בארצות הברית, מייקל אורן. בפגישה נכחה גם אסתר פולארד. בני הזוג פולארד תיארו בפני השגריר את הבעיות הרפואיות של המרגל הישראלי, שכאמור החמירו באחרונה. אסתר פולארד אמרה לשגריר אורן במהלך הפגישה כי "אני לא יודעת כמה זמן הוא עוד יצליח להחזיק מעמד". פולארד עצמו הפציר בשגריר לבקש מנשיא המדינה שמעון פרס וראש הממשלה בנימין נתניהו לפעול בכל כוחם לשחרורו, בטרם יהיה מאוחר.

יו"ר ש"ס השר אלי ישי ניצל את אירוע יום העצמאות של ארצות הברית שהתקיים בארבעה ביולי בבית השגריר האמריקאי בהרצליה, על מנת להעביר מסר ממנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף. ישי אמר לשגריר כי הסיבה המרכזית בגינה יש לשחרר את פולארד היא שמדובר ב"פיקוח נפש של ממש". ישי גם אמר לשגריר כי "הזמן שפולארד בילה בכלא הוא הרבה מעבר לעונשים שהוטלו על כל האנשים האחרים שביצעו עבירות דומות. מדובר כאן בבקשה הומניטרית".

המאבק לשחרור פולארד - הכותרות האחרונות:

נערים "כלאו" עצמם במחאה: לשחרר את פולארד
התרגשות בכלא: תמר פוגל נפגשה עם ג'ונתן פולארד
ח"כים לפולארד: "מצטערים שלא הבאנו לשחרורך"

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully