וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחיות קיימו כינוס חירום: "קורסות תחת הנטל"

אריאל נוי

2.8.2011 / 16:03

אחרי שהאחיות נטשו שש מחלקות פנימיות בבית החולים שיבא, מתכוונת הסתדרות האחיות להכריז ביום חמישי על סכסוך עבודה. "אנחנו זועקים מפני שהחולים לא יכולים להקים אוהלים"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל)

ראשי הסתדרות האחים והאחיות במערכת הבריאות, התכנסו היום (שלישי) בבית החולים שיבא בתל השומר ואיימו להכריז ביום חמישי הקרוב על סכסוך עבודה. יו"ר הסתדרות האחים והאחיות אילנה כהן אמרה כי "הסכם העבודה מולנו הופר בבוטות, ואנחנו לא מקבלים את התקנים שהיו צריכים לתת לנו. לא נותנים לנו לטפל כמו שצריך בחולים, ואנחנו קוראים למשפחות לא להסתפק במאבק האוהלים, אלא להשמיע את קולן. אנחנו זועקים זעקה אמיתית, מפני שהחולים לא יכולים להקים אוהל מחאה. אנחנו קורסות תחת הנטל".

בשעות הבוקר נטשו האחיות את שש המחלקות הפנימיות בבית החולים שיבא, זאת מפני שההנהלה איפשרה אשפוז מעבר לתקן. לאחר האקט שבו נקטו האחיות אמר מנהל בית החולים, פרופ' זאב רוטשטיין כי "אני תומך בדרישה של איגוד האחים והאחיות לתוספת תקנים של אחיות. קלטנו את כל תקני האחיות שהוקצו לשיבא ועם כל זה יש לנו מחסור באחיות בכל המחלקות".

פרופ' רוטשטיין הוסיף כי "לא רק שמילאנו את התקנים, אלא אפילו גלשנו מעבר לכך, ואנחנו מאיישים 50 אחיות מעל התקן. משרד הבריאות יודע שחסרות לנו 279 אחיות ואנו מקווים שפניותינו בעניין זה ייענו בחיוב. אנו לא מבקשים גרוש מאף אחד, תנו לנו אישור להשתמש בכסף שלנו ולהעסיק אחיות בצורה האופטימלית שניתן".

עוד בנושא:

מאבק האחיות: תפוסה של 180%, עובדים וקורסים
האחיות נגד מקרי אלימות: "לא נהיה שק אגרוף"
לפני חצי שנה: אחיות בוולפסון נטשו המחלקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully