וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחקירת ה"כת המתעללת": החוקר נהרג בתאונה

2.8.2011 / 13:30

רס"ב יצחק אלבז נסע עם שוטר נוסף, בדר מרשה, לטבריה על מנת לבצע חיפוש בדירתם של חברי הכת החשודים בהתעללות בילדים ונשים. בדרך לשם פגעה בהם משאית שהתהפכה. אלבז נהרג ומרשה נפצע

חשיפת פרשת ההתעללות המזעזעת שבמרכזה חברי כת מסתורית החשודים שנהגו להתעלל בילדים ובנשים, חשפה טרגדיה נוספת שאירעה במהלך חקירת המקרה: במהלך נסיעתם של החוקרים לטבריה לביצוע חיפוש בדירה של חברי הכת, אירעה תאונת דרכים, שכתוצאה ממנה נהרג רב סמל בכיר יצחק אלבז ונפצע קשה מאוד רס"מ בדר מרשה, אשר עדיין מאושפז בבית החולים.

יצחק אלבז, תושב אזור ירושלים, היה נשוי ואב לארבעה. הוא היה בן 45 במותו, חבלן בהכשרתו ומאז שנת 2000 הוא שירת כבלש ביחידה המרכזית של המשטרה במחוז ירושלים.

מחקירת התאונה עולה, כי משאית שהובילה אשפה מכיוון צפון לדרום בכביש 90 סטתה באחד העיקולים שבין ארגמן למחולה והעגלה שהייתה מחוברת למשאית התהפכה ופגעה בשתי ניידות משטרה.

רס"ב אלבז נפצע באורח אנוש, אך צוות של מגן דוד אדום ממרחב גלבוע שהוזעק למקום, נאלץ בהמשך לקבוע את מותו. רס"מ מרשה נפצע בתאונה באורח קשה ופונה במסוק לקבלת טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה. נהג המשאית שנפצע באורח קל, פונה על ידי מד"א לבית החולים העמק בעפולה.

עוד על פרשת ההתעללות:
חברי כת חשודים שהרעיבו, התעללו מינית והיכו ילדים ונשים
היסטוריה של התעללויות: מגואל רצון ועד אליאור חן

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully