וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצינים בצה"ל: "ירי הרקטות - לא הסלמה קיצונית"

קצינים בצה"ל אמרו כי הירי התכוף של רקטות לעבר ישראל איננו בגדר הסלמה קיצונית במצב הביטחוני בגזרת הדרום, וכי מדובר במספר ארגונים איסלמיים שמנסים לשבש את האיזון באזור

לאחר מספר שבועות בהם מתבצע ירי תכוף של רקטות לעבר ישראל, טוענים היום (שלישי) קצינים בצה"ל כי שיגור הרקטות מרצועת עזה הוא לא בגדר הסלמה קיצונית. לדבריהם, מדובר במספר ארגוני טרור איסלמיים קטנים שמנסים לשבש את האיזון באזור ולפגוע בסטטוס קוו שחמאס מנסה לייצר מול ישראל ובתוך רצועת עזה. בשבועות האחרונים, ביצע חמאס גל מעצרים של פעילים חמושים ואף התעמת איתם בחילופי אש סביב מסגד לפני כשבועיים.

קצין בכיר אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "צה"ל לא מבצע שום אבחנה בין ארגונים קטנים או גדולים. טרור הוא טרור. מי שאחראי למה שמתרחש ברצועת עזה הוא ארגון חמאס ולכן התקיפות של חיל האוויר היו ויהיו נגד חמאס. אין שום הבנה ושום כוונה להבליג על נפילת רקטות ופגיעה באזרחים ישראלים. כל הפרה תיענה בתגובה חריפה".

יצוין, כי עד כה לא נטל אף ארגון טרור אחריות ישירה לשיגור הרקטה שפגעה אתמול באזרחית ישראלית באזור המועצה האזורית חוף אשקלון ופצעה אותה באורח קל. בתגובה לאירוע הפציצו הלילה כלי טיס של חיל האוויר יעדי טרור בצפון רצועת עזה ומנהרת הברחה בדרומה?. כלי הטיס שבו בשלום לישראל, ונמסר כי זוהו פגיעות מדויקת במטרה.

תושבי הרצועה דיווחו על פגיעות בבית להיא ובאזור רפיח. תחילה, טענו הפלסטינים כי אחת מהפצצות לא פגעה במטרתה, ואמרו כי כמה אזרחים נפצעו. עם זאת, עד כה לא התקבל דיווח נוסף מגורמי הרפואה הרשמיים בבתי החולים בעזה.

עוד על ירי הרקטות בדרום:
בתגובה לקסאם: חיל האוויר הפציץ ברצועת עזה
קסאם התפוצץ במועצת חוף אשקלון, אישה נפצעה קל
חמאס: אם ישראל תמשיך לתקוף, נבחן מחדש הרגיעה

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • רקטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully