וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנה במרכז תל אביב: "ארץ זבת חלב ומס"

גלעד גרוסמן

29.7.2011 / 11:47

המחאה החברתית ממשיכה גם לתוך סוף השבוע. כ-100 בני אדם מחו בתל אביב נגד עליית המחירים, הקניטו את שר האוצר שטייניץ ודרשו להוריד את מחיר הדלק לארבעה שקלים לליטר

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו)

כמאה בני אדם הגיעו הבוקר (שישי) לרחבת מוזיאון תל אביב בכדי להפגין נגד עליית מחירי הדלק, כחלק מהמאבק על יוקר המחיה. בין המפגינים נכחו חברי תנועת "הנוער העובד והלומד", נציגי מורי נהיגה ונציגי חברת הסעות, כשהם אוחזים שלטים עליהם נכתב: "יובל המבולבל", "ארץ זבת חלב ומס", "שכר מינימום - דלק מקסימום". בסיום ההפגנה, התיישבו המפגינים על הכביש בצומת אבן גבירול - שאול המלך וחסמו את התנועה.

לאחר זמן קצר החלו המפגינים לצעוד לכיוון מאהל מחאת הדיור בשדרות רוטשילד בעיר. זאב גראואר, מארגן מחאת הדלק אמר כי "העם חייב להתאחד ולהעביר לממשה מסר שצריך לתת לציבור חירות כלכלית, דלק בר השגה, דיור בר-השגה וחיים ברי-השגה". המארגנים מאיימים "להשבית את המדינה" ביום שני הקרוב.

"זאת צעדה קטנה, אבל היא מחממת את הלב", אמרה נגה, שהגיעה לצעדה יחד עם בן זוגה ובנה הפעוט. השלושה השתתפו גם בהפגנת העגלות שהתקיימה אתמול. "כל ההפגנות באותו נושא, לשנות את המדיניות, להפסיק עם הקפיטליזם וההפרטה ההרסניים". המפגינים קוראים להוריד את מחיר הדלק לארבעה שקלים לליטר.

המחאה החברתית מתרחבת - הכותרות האחרונות:
פעילי ימין הגיעו לרוטשילד: "זו מחאה ממומנת"
הורים צועדים בכל הארץ: "ילדים – לעשירים בלבד"
מחאת הדיור: מאיר שלו קרא "צריך שביבי ייפול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully