וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרות ותיעוד מימי הנאצים נתפסו בבית בושת בקריות

קובי דוד

25.7.2011 / 19:50

שלל לא שגרתי: שוטרים שפשטו על חנות לאביזרי מין בקריית ביאליק, מצאו בו תעודות ושטרות מתקופת גרמניה הנאצית ומטבעות נדירים, לצד כלי נשק רבים. שלושה נעצרו בחשד למתן שירותי מין

שוטרים ובלשים מתחנת משטרת זבולון פשטו הבוקר (שני) על חנות לאביזרי מין בקרית ביאליק, לאחר שהתקבל בתחנה מידע מודיעיני אודות פעילות בלתי חוקית המתקיימת במקום. השוטרים שהגיעו מצאו במקום שלושה אקדחים, תעודות זהות מזויפות, חותמות ומסמכים של חברות פיקטיביות. כמו כן, הוחרמו מהמקום תעודת היתר עבודה מתקופת גרמניה הנאצית, מדליות מטבעות מיוחדים של החברה הממשלתית למטבעות, תכשיטים וכסף רב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעודת אישור עבודה שהנפיקו השלטונות הנאציים לעובדים בשטחי חסותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל החנות, הממוקמת באזור התעשייה צור שלום ברחוב יוסף לוי בקרית ביאליק, נכנס אחד מבלשי התחנה שהתחזה ללקוח. לאחר שחדר הבלש לחנות, נכנסו אליה גם צוות הבילוש וחוקרי התחנה. המשטרה עצרה שלושה חשודים שנכחו במקום – בעל העסק, בן 45, תושב נשר, המוכר למשטרה על מעורבותו בעסקי הסמים ובעל עבר פלילי, ושתי נשים - אחת בת 27 מקריית ביאליק, והשנייה בת 30 מקריית מוצקין. הנשים חשודות במתן שירותי מין בחדרי האירוח השוכנים מעל חנות המין, לפי החשד, בחסותו של בעל החנות שנעצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטרות הכסף מתקופת הרייך השלישי שנמצאו בפשיטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלי העסקים הסמוכים לחנות נשמו לרווחה לאחר המעצר. הם העידו כי היו מודעים לפעילות המפוקפקת המתרחשת במקום, ואף דיווחו על כך למשטרה. "סוף סוף נעשה צדק עם בעל החנות. לא פעם התרענו על פעילות לא חוקית שמתבצעת במקום", אמר בעל עסק באזור התעשייה בו נמצאת החנות, והוסיף כי "הגיע הזמן שמישהו מגורמי החוק יטפל בו בחומרה".

עוד באותו נושא:
סוכנת סמויה הפילה 48 סוחרי סמים בשפלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully