וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוצר מאשימים: "הרופאים במרכז מלבים את האש"

אריאל נוי

24.7.2011 / 16:17

בית הדין הארצי לעבודה דן בבקשת האוצר להוציא צווי מניעה לרופאים השובתים. הממונה על השכר באוצר האשים בדיון את הרופאים בבתיה"ח במרכז. בביה"ח מאיר מאיימים בשביתת רעב

בבית הדין הארצי לעבודה בירושלים נערך היום (ראשון) הדיון הנוסף בבקשת משרד האוצר להוציא צווי מניעה לרופאים הנוקטים בעיצומים. משרד האוצר ביקש מבית הדין להוביל את הצדדים להליך בוררות או לאפשר את המשך המשא ומתן לזמן קצוב של כמה ימים. הממונה על השכר באוצר אילן לוין האשים במהלך הדיון את בתי החולים במרכז, אשר לדבריו "מלבים את האש בימים האחרונים בקרב המתמחים". לוין הוסיף כי ההסכם שגובש בין הצדדים יועד לשיפור מצב הרפואה בפריפריה.

במהלך הדיון נזפה נשיאת בית הדין נילי ארד במשרד האוצר ואמרה לנציגיו שהם צריכים להיות "יותר ברורים", אחרי שלא קיבלה תשובות לחלק משאלותיה. עורכת הדין ארנה לין המייצגת את ההסתדרות הרפואית אמרה בדיון ש"ההסתדרות הרפואית מעוניינת ומבקשת להמשיך במשא ומתן". עו"ד לין הוסיפה כי זה לא יהיה נכון בשלב זה לפרסם את פרטי ההסכם שהתגבשו עד כה.

במקביל לדיון בבית הדין הארצי לעבודה, התכנסו הרופאים והמתמחים בבית החולים מאיר בכפר סבא על מנת לגבש דרכי פעולה. במהלך הכנס הודיע הגינקולוג הבכיר ויו"ר ועד הרופאים בבית החולים, ד"ר צבי קליין, כי "אם בית הדין יחליט לגשת להליך בוררות בין ההסתדרות הרפואית למשרד האוצר ועל צווי מניעה נגד הרופאים, נפתח בשביתת רעב ובתוך 48 שעות בית החולים יתרוקן מרופאים. אם תתקבל הבקשה לשלב במשא ומתן את המתמחים, נקרא להסתדרות הרפואית להתחיל את המשא ומתן מאפס".

מחאת הרופאים - הכותרות האחרונות:

מחאת הרופאים: "ביבי צריך להבין שהמערכת קורסת"
סטודנטים לרפואה הפגינו בת"א: "עדיף להיות כלבים"
גם הסטאז'רים שובתים: רופאים בכירים ייאלצו לקבל חולים

לפניות לכתב: arielnews@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully