וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים בבית אומר: מוחים נגד הקצין שכיוון נשק

יהושע בריינר

22.7.2011 / 17:37

לאחר שהשבוע פורסם סרטון בו נראה קצין צה"ל מכוון נשק דרוך לעבר פלסטיני בכפר בית אומר, הפגינו כ-50 פלסטינים ופעילי שמאל בכפר. "יש לנו ניסיון מר מבית המשפט הישראלי"

כחמישים פלסטינים ופעילי שמאל הפגינו בצהרים (שישי) בכפר בית אומר בעקבות התמונות החמורות שהתפרסמו השבוע בוואלה! חדשות בו נראה קצין צה"ל מכוון רובה דרוך לראשו של אחד מתושבי הכפר. במהלך ההפגנה יידו הפלסטינים אבנים לעבר כוחות צה"ל, שהשיב באמצעים לפיזור הפגנות. ארבעה פלסטינים נעצרו במהלך ההפגנה.

"זו מחאה על התנהגות הקצין שכולם ראו כיצד פעל, וכן התנהגות יתר החיילים שמחקים אותו. זה לא יעבור בשתיקה", אמר אחד מהפעילים בכפר עיסא אל-צליבי. "רבים מהשמאל הישראלי ראו לנכון להשתתף אתנו בהפגנה. למרות דברי צה"ל, לפיהם הקצין נחקר בצה"ל אנחנו לא בוטחים בצבא. יש לנו ניסיון מר מבית המשפט הישראלי. אנחנו רק יכולים לקוות שהצדק עם הקצין הזה יעשה", הוסיף אל-צליבי.

בסרטון שתיעד את התקרית ואשר הגיע לידי וואלה! חדשות נראה הקצין, בדרגת סגן, כשהוא מגיע לכפר ביחד עם כוח נוסף. הקצין ביקש לחקור את אחד מעובדי תחנת הדלק הסמוכה לכביש 60. לאחר הפנייה מצד הפלסטיני, הוא דרך את נשקו והצמיד את קנה הנשק שלו למצחו של הפלסטיני. מדובר צה"ל נמסר כי המשטרה הצבאית פתחה בחקירה נגד הקצין וכי "על פניו נראה כי מדובר באירוע חמור, אשר הובא לידיעת המפקדים והוא יתוחקר ויטופל בהתאם".

עוד בנושא:

תיעוד: קצין צה"ל מצמיד נשק טעון לראש של פלסטיני
הפלסטיני שהוצמד נשק לראשו: "איימו להרוג אותי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully