וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אחות הדוגמנית הדרוזית שוחרר ממעצר

קובי דוד

20.7.2011 / 22:19

בעלה של מאיה פארס ניג'ם שנעצר בחשד שרצח אותה בשבוע שעבר, שוחרר ממעצר לאחר שעבר בדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת. מאיה היא אחותה של אנג'לינה פארס, דוגמנית דרוזית שנרדפה בעבר

החשוד ברציחתה של מאיה פארס ניג'ם, הצעירה שגופתה נמצאה בשבוע שעבר ביער בגליל התחתון, שוחרר הערב (רביעי) ממעצר לאחר שעבר בדיקת פוליגרף ויצא דובר אמת. לדברי המשטרה, בשלב זה לא נמצאו ראיות המפלילות את החשוד, בעלה של הנרצחת, ולכן הוא שוחרר לפני תום ימי המעצר ביוזמת המשטרה.

עורך דינו, מדי דהר אמר לוואלה! חדשות, כי "מרשי חף מפשע על כן הוא שוחרר ממעצר בסיכום עם המשטרה הבטחנו כי בכל שלב נגיע לחקירה על מנת למסור ראיות חדשות כשיידרש. לצערי, נוצר עליהום עקב הרצח ובני העדה הדרוזית נפלו קורבן. חשוב שעם ישראל לא ישפוט את הדרוזים כעדה שלוקחת את החוק לידיים ופועלת בניגוד לנורמות המקובלות בחברה". לדבריו, לחשוד אין מושג מי הרוצח ואין להם שום כיוון והוא מאמין שהמשטרה תגיע אל הכתובת.

עוד על הרצח:
הנרצחת מכרמיאל: אחות הדוגמנית הדרוזית שנרדפה

הדוגמנית שרצתה להיות מלכת יופי

גופתה של פארס ניג'ם בת ה-21 נמצאה בשבוע שעבר ביער הסמוך לכפר דיר אל-אסד שליד כרמיאל. בעלה, כאמור, נעצר מיד לאחר מציאת הגופה, אך הכחיש את החשדות נגדו.

אחותה של הנרצחת היא הדוגמנית אנג'לינה פארס שהתפרסמה בעיקר בזכות הסרט הדוקומנטרי "ליידי כול אל-ערב", שתיעד את התמודדותה בתחרות מלכת היופי, וסקר את מכבש הלחצים שהופעל עליה לפרוש מהתחרות. לאחר איומים שהתקבלו על חייה, היא נאלצה לפרוש מההתמודדות.

סיפורה של האחות, אנג'לינה, הסעיר לפני כארבע שנים את העדה הדרוזית. היא נבחרה לאחת מ-12 המתמודדות שהגיעו לשלב הסופי בתחרות מלכת היופי הערבייה, והחליטה להירשם גם לתחרות מלכת היופי של ישראל, ובמקביל שינתה את שמה מדועא לאנג'לינה. היא עברה את כל המיונים והתקבלה לשלב הסופי של התחרות. במהרה, מצאה את עצמה אנג'לינה בקונפליקט שבו התנגשו זה בזה ערכי המסורת של החברה הדרוזית.

בסרט "ליידי כול אל-ערב" שביימה איבתיסאם מראענה, אפשר לראות כיצד אנג'לינה, בחורה צעירה החולמת להיות מלכת היופי של ישראל ולפרוץ לעולם, עומדת בפני איומי רצח בגין חילול כבוד העדה הדרוזית. בסופו של דבר, נאלצה אנג'לינה לפרוש מהתחרות זמן קצר לפני שנערכה.

לפניות לכתב: kobidavid@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully