וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברח מאשפוז פסיכיאטרי - ונמצא במי נמל חיפה

קובי מנדל

18.7.2011 / 11:37

הצעיר בן ה-20 ברח מהמחלקה ורץ לכיוון הים. מאבטח שהבחין בו הזעיק את השיטור הימי, והצעיר נמצא כעבור שעה וחצי כשהוא אחוז בעוגן של ספינה. "הוא היה מבולבל ואיים לפגוע בעצמו"

צעיר כבן 20 המאושפז במחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים רמב"ם בחיפה ברח אמש מבית החולים ונמצא כעבור שעה וחצי בתוך הים כשהוא אוחז בעוגן של ספינה.

הצעיר נמלט מהמחלקה הסגורה והחל לרוץ לעבר הים לאחר ששלף את האינפוזיה שהוחדרה לו. איש ביטחון שהבחין בו הזעיק את השיטור הימי בעיר על מנת לנסות לתפוס את הצעיר. השיטור הימי וחיל הים החלו בסריקות ברחבי הנמל אחר הצעיר ולאחר שעה וחצי, הוא נמצא כשהוא אוחז בעוגן של ספינה שעגנה במפרץ.

הצעיר התשוש נחבל באזיקים והועבר לסניף השיטור הימי בחיפה. מפקד השיטור הימי במחוז חוף, רב פקד אריה דהן, סיפר כי "מדובר בצעיר בן 20 מעורער בנפשו שהגיב באופן עצבני כשאותר, דיבר לא לעניין ואיים לפגוע בעצמו. הוא הוחזר לבית החולים רמב"ם לאחר שקיבל טיפול ראשוני".

מקרה דומה אירע כאשר לפני חמישה חודשים נמלט חולה נפש בן 23, שאושפז אף הוא במחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים רמב"ם, מהמוסד וניסה להתאבד כשהגיע לחוף הים הסמוך למקום וקפץ למים באזור שובר הגלים. צוות של ספינת שיטור ימי ומאבטחי בית החולים הצליחו למשות אותו מן המים סמוך לשובר הגלים והוא הועבר במצב טוב לקבלת טיפול בחדר המיון של בית החולים כאשר הוא נמצא תחת השגחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully