וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת היום: 16 דלמטים בהמלטה אחת

17.7.2011 / 12:32

מילי, דלמטית בת 3 באנגליה המליטה באופן נדיר 16 גורים בריאים. מספר הגורים הממוצע בהמלטה אחת של דלמטים הוא 8 עד 9 גורים (צילום: אימג'בנק - Gettyimages)

היא לא ממש הרחיבה את משפחתה ל-101 גורים, אבל מילי הדלמטית הפכה להיות באופן נדיר אם ל-16 גורים אשר נולדו בהמלטה אחת ב-28 מאי השנה. מילי בת ה-3, בעצמה חלק משגר של 16 גורים, הוכיחה שהברק מכה פעמיים עם ההמלטה הפרטית שלה. הממוצע בהמלטה אחת נע בין 8 עד 9 גורים. הגורים של מילי נולדו בקליניקה וטרינרית במחוז שרופשייר הכפרי במרכז מערב אנגליה. כשבועיים לאחר לידתם החלו להיראות על גופם כתמים שחורים.

גורי כלב דלמטי, 12 יולי 2011. NTI, GettyImages
גורי כלב דלמטי, 12 יולי 2011/GettyImages, NTI
גורי כלב דלמטי, 12 יולי 2011. NTI, GettyImages
הקטנטנים של מילי/GettyImages, NTI

נכון לעכשיו הם מטופלים בביתם של בעליהם, ליסה וטרי אלווינס ובנותיהם. מייד עם הגיען הביתה מבית הספר, שרה בת ה-11 ובקי בת ה-13 רצות אל מלונתם של הגורים, מאכילות אותם ומוציאות אותם לטיול בשמש. בגילם הצעיר, בני המשפחה מדווחים שהגורים כבר פיתחו פרסונות אינדיבידואליות. הכי שקט, לטענתם, הוא פרינס שיש לו הכי פחות כתמים. אחיו ברטי, לעומת זאת, הוא הכי אנרגטי וגם יש לו הכי הרבה כתמים. יש גם את סנופי עם כתמים כהים מתחת לעיניים ולקסי שיש לה שלושה כתמים גדולים על פניה. הכי ולט הוא בוטץ' הגדול. בניגוד לאחרים שיש להם כתמים שחורים, הכתמים שלו חומים. הוא גם היה ראש הכנופייה בזמן שכל החבורה הציקה לחתול המשפחתי דאלבי. עכשיו אגב, לאחר שהחתול רשף באומץ מול כולם, הם מניחים לו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גורי כלב דלמטי, 12 יולי 2011. NTI, GettyImages
הגורים ובתו של הבעלים/GettyImages, NTI

כיוון שהוחלט, לאור קשיי התמודדות עם 16 גורים, להשאיר רק את מילי ואחד מגוריה ברשות המשפחה, יימסרו בקרוב כל השאר הגורים לרוכשים ששילמו 600 ליש"ט עבור נקבה (כ-3,332 שקלים) ו-550 ליש"ט עבור זכר (כ-3,054 שקלים). עלוית נקבה גבוהה יותר הודות לאופציית רווח עקב התרבות. כל קונה התבקש להציג תנאי מחייה וגידול נאותים והתחייב לדווח על התאקלמות הגור בסביבתו החדשה. בשבוע הבא, עם כל גור שיימסר לקונה ילווה גם בשמיכה עם ריח שאר הגורים להקלה על המעבר ודיסק עם תמונות וסרטון של האם וכל גוריה למזכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully