וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוץ בנתניה: העירייה שוקלת להרוס הבניין שניזוק

אריאל נוי

16.7.2011 / 10:51

נזק רב נגרם למבנה ברחוב פנקס והוא נמצא כעת בסכנת קריסה. 11 הפצועים עדיין בבתיה"ח והם צפויים לשתחרר היום. מנכ"ל מד"א: "לפי הנזק הפיצוץ היה עז, הפציעות הקלות הן נס גדול"

שלומי גבאי

(צילום: דניאל בוק ושלומי גבאי, עריכה: טל רזניק)

המבנה בנתניה שבו אירע אתמול (שישי) פיצוץ, כפי הנראה בשל תקלה בבלון גז, גודר וחוזק הלילה במטרה לתמוך בו ולמנוע מסקרנים להגיע לאזור. נציב הכבאות, שחר איילון, מסר כי הבניין נמצא בסכנה והוא עלול לקרוס בכל רגע. בעקבות זאת האזור הוכרז על ידי עיריית נתניה כמבנה מסוכן ובימים הקרובים יוחלט האם להרוס את המבנה או לשקמו.

11 הפצועים, עובדים זרים אזרחי סין, עדיין נמצאים בבתי החולים לניאדו והלל יפה והם צפויים להשתחרר במהלך היום. כולם נפצעו באורח קל משאיפות עשן. במבנה גרים בעיקר פועלים זרים ופועלים בו שלושה בתי עסק. מנכ"ל מד"א, אלי בין, מסר כי הפציעות הקלות של הפצועים הן בחזקת "נס גדול. לפי ההרס של המבנה ברור כי הפיצוץ היה עז והצוותים המפנים נדהמו לגלות שהנפגעים נפצעו באורח קל".

בבניין בן שתי הקומות ברחוב פנקס התלקחה אמש שריפה בעקבות הפיצוץ, שהתפשטה גם למסעדה סמוכה. מנופים רבים וצוותי כיבוי הוזעקו למקום כדי להשתלט על הלהבות והרחובות הסמוכים נחסמו לתנועה. לפני כחודש, ב-16 ביוני, נהרגו ארבעה בני אדם וכ-80 נפצעו בפיצוץ בבניין ברחוב כיכר העצמאות בעיר, שאירע מהתקלחות גז. רבים נותרו חסרי כל כשהבניין קרס כמעט לחלוטין, לאחר שהפיצוץ הרעיד את הרחוב ההומה סמוך לשעה חצות.

אסון הגז בנתניה לפני חודש:
4 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ בלון גז בנתניה
חקירת הפיצוץ בנתניה: "ייחקרו מאות אנשים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully