וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 פצועים בפיצוץ בבניין בן שתי קומות בנתניה

אריאל נוי

16.7.2011 / 0:01

פיצוץ אירע בבניין ברחוב פנקס באזה"ת בנתניה. מחקירת האירוע עולה כי הפיצוץ נגרם עקב תקלה בבלון גז

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: טל רזניק)

פיצוץ אירע אמש (שישי) באולם "ארמונות השרון" ברחוב פנקס בנתניה. כוחות רבים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום, מחשש לקריסת המבנה ולנפגעים שנלכדו בו. מחקירת האירוע עולה כי הפיצוץ נגרם עקב פיצוץ גז.

בבניין בן שתי הקומות התלקחה שריפה, שהתפשטה גם למסעדה סמוכה. מנופים רבים וצוותי כיבוי הוזעקו למקום כדי להשתלט על הלהבות. הרחובות הסמוכים נחסמו לתנועה.

אסון הגז בנתניה לפני חודש:
4 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ בלון גז בנתניה
חקירת הפיצוץ בנתניה: "ייחקרו מאות אנשים"

פיצוץ בנתניה. שלומי גבאי
הפצועים פונו לבתי החולים לניאדו והלל יפה. זירת האירוע/שלומי גבאי

דובר מגן דוד אדום במרחב שרון, אדי ורדישובלסקי, מסר לוואלה! חדשות כי צוותי ההצלה פינו מהמקום עד כה לפחות 11 פצועים: שבעה מהם לבית החולים לניאדו בנתניה, וארבעה לבית החולים הלל יפה בחדרה, אחד מהם שנפצע פצעים בינוניים. מהמשטרה נמסר כי כל הפצועים הם עובדים זרים אזרחי סין.

ניצב הכבאות, רב טפסר שחר איילון אמר כי מדובר בפיצוץ גז נפחי שהיה בקומה הראשונה. כל הנפגעים היו פועלים סינים. "הפיצוץ היה מבפנים ולכן הבניין נהרס והוא מוכרז כמסוכן ויכול לקרוס כל רגע. כעת בודקים עם יש חומרים מסוכנים במסעדה הסמוכה".

רשף בועז רקיע, דובר נציבות הכבאות, אמר כי הצוותים בודקים כעת אם יש עוד לכודים בבניין. לדבריו הצליחו אנשי הכבאות להוציא את הפועלים דרך החלונות בעזרת מנופים. עשן כבד עוד מתמר מעל לזירת האירוע אך הושגה שליטה מלאה על האש.

לפני כחודש, ב-16 ביוני, נהרגו ארבעה בני אדם וכ-80 נפצעו בפיצוץ בבניין ברחוב כיכר העצמאות בעיר, שאירע מהתקלחות גז. רבים נותרו חסרי כל כשהבניין קרס כמעט לחלוטין, לאחר שהפיצוץ הרעיד את הרחוב ההומה סמוך לשעה חצות.

עדכון ראשון: 20:58

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פיצוץ בתנתיה. שלומי גבאי
זירת האירוע/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully