וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל החרם? מפעל "בייגל בייגל" עובר לצפת

קובי דוד

15.7.2011 / 0:04

מפעל הקרקרים הידוע יועתק מאזור התעשייה "ברקן" שליד אריאל לאזור התעשייה של צפת. בעיר הצפונית הביעו שביעות רצון מהמהלך שיספק כ-200 מקומות עבודה חדשים

האם החרם המתפשט במספר מדינות בעולם כנגד מוצרים ותעשיות הפועלים מעבר לקו הירוק משפיע על גופים עסקיים? מפעל "בייגל בייגל", הממוקם באזור התעשייה "ברקן" סמוך לאריאל יועתק לעיר צפת שבצפון, כך הודיעה אמש (חמישי) חברת "יוניליוור-ישראל", בעלת המפעל.

מיוניליוור נמסר לוואלה! חדשות כי החברה "מקיימת דיאלוג עם ארגונים ובעלי עניין שונים במגוון נושאים, אולם ההחלטה הנוכחית להעתיק את מפעל בייגל בייגל נשענת על שיקולים עסקיים בלבד".

הבשורה על המעבר התקבלה בשמחה בצפת, הסובלת ממחסור במקומות עבודה, שכן מפעל "בייגל בייגל" צפוי ליצור מקומות עבודה לכ-200 מתושבי העיר. על פי תוכניות העבודה, מפעל "בייגל בייגל" יקום תוך ארבעה חודשיים באזור התעשייה בצפת, בסמוך למפעל "ורד הגליל".

ראש עיריית צפת אילן שוחט, השוהה בארה"ב למטרת גיוס כספים, סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר בבשורה מבורכת. אני מחזק את ידי הנהלת החברה שהחליטה לפתוח את הסניף בצפת. זו החלטה מקצועית בעלת היבטים חברתיים. יש לציין כי המקום ייתן מענה ללמעלה מ-200 מקומות תעסוקה. פתיחתו של המפעל משלימה את החצי השני של התמונה: לאחר פתיחת בית הספר לרפואה, יוכלו תושבי העיר למצוא תעסוקה מגוונות ומעשירה".

כאמור, בתוך ארבעה חודשיים ייפתח קו הייצור הראשון של המפעל, שיגייס כבר עם פתיחתו כ-50 עובדים חדשים. "זו בשורה מבורכת, אנחנו מתחננים לעבודה", סיפר תושב העיר, אלעד דן. "כבר שנים רבות ששום דבר חדש לא קורה בעיר. כעת אנחנו יכולים לנשום לרווחה, אך יחד עם זאת, אסור לנוח על זרי הדפנה. הנהלת העיר צריכה לדאוג לפתיחת מפעלים חדשים כדי להשאיר את תושביה בעיר".

אנג'לו טרוקיה יו"ר ומנכ"ל יוניליוור ישראל מסר בתגובה: "עם רכישת הבעלות המלאה בחברת 'בייגל בייגל' לפני כחצי שנה, נבחנה מחדש מצבת מפעלי החברה. בעקבות הבדיקה, ומתוך רצון לצמצם עלויות וליצור סינרגיות בשרשרת האספקה הקונצרנית, הוחלט להעתיק את מפעל 'בייגל בייגל' ולהקימו בסמיכות למפעל חברתנו בצפת. העתקת המפעל הינה חלק מהשקעותינו במותג במטרה להמשיך ולחזקו. אנו מאמינים שהמהלך יתרום לחברת יוניליוור כולה ויעצים את השגשוג והצמיחה שלה גם בעתיד".

(עדכון ראשון: 22:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully