וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה'שמאל הלאומי' נלחם בטייקונים באתר "נוחי-לנד"

פנחס וולף

14.7.2011 / 18:52

תנועת השמאל הקימה אתר שעוסק גם בתכנים חברתיים ופתחה במתקפה נגד אילי ההון ופוליטיקאים בכירים. על נתניהו: "קידם תעשיית ההון-שלטון". על ברק: "רואה את האזרחים מאקירוב כבובות"

תנועת "השמאל הלאומי" יוצאת למלחמה נגד איש העסקים נוחי דנקנר, שרכש לאחרונה חלק ממניות העיתון "מעריב". בצעד חריג עבור התנועה, שעוסקת על פי רוב בסוגיות פוליטיות, הקימה "השמאל הלאומי" אתר אינטרנט בשם "נוחי-לנד", בה היא יוצאת למאבק נגד כמה מאילי ההון החזקים במשק. בראש העמוד מתנוססים דיוקנם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יצחק תשובה ודנקנר וכשמתחת מופיע הכיתוב: "תחזירו את הכסף".

"אתר זה הוא שירות ושעון מעורר לישראליות וישראלים", נכתב באתר. "הפערים החזיריים שנוצרו כאן בשנים האחרונות הם סכנה קיומית לציונות ולחברה הישראלית. ביחד, נחזיר את ישראל להיות מה שחלמנו כולנו - חברה עם ערבות הדדית עמוקה. לא נשתוק כי ארצנו שינתה את פניה".

"השמאל הלאומי" מותח ביקורת על הטייקונים, ולא חס גם על כמה מהפוליטיקאים. ב"רשימה השחורה" באתר נכללים בין השאר ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון אהוד ברק ושר החוץ אביגדור ליברמן. ברק מוגדר כ"שר הביטחון העשיר ביותר של מדינת ישראל. ממגוריו במרומי מגדלי אקירוב יחד עם חבריו באליטת העסקים הישראלית, ברק רואה את אזרחי ישראל כבובות 'פליי-מוביל' קטנות בלוח המשחק". בתמונה המצורפת מחייך ברק ונראה כאילו הוא מבצע כלפי המצלמה תנועה מגונה.

"לרסק את הפערים החזיריים"

ביחס לנתניהו, נכתב כי הוא "אלוף הזיגזוגים, ההתבלבלויות, אי העשייה והעמידה במקום. חברם הטוב של בעלי ההון והשררה הכלכלית שבימי כהונתו, תעשיית הקומבינות של 'הון ושלטון' הגיעה לממדים מפחידים".

מלבדם, מככבים ברשימה גם רם כספי, רני רהב ("החל למכור את עצמו כפה של הטייקונים"), נוחי דנקנר ("ילד הפוסטר של טייקוני המאה ה- 21"), דני דנקנר, יצחק תשובה, קובי בן גור ומיכאל צ'רנוי.

"את ישראל האהובה שלנו צריך להציל", אמרו ב"שמאל הלאומי" לוואלה! חדשות. "על פי דו"ח בנק ישראל, הסכנה לדמוקרטיה הישראלית היא לא רק מהכהניסטים שהשתלטו על הכנסת בשבועות האחרונים, אלא גם מהטייקונים, 20 משפחות שתפסו בעלות על הכלכלה הישראלית, ולאחרונה גם על רבים מכלי התקשורת, כדי שישראליות וישראלים לא ידעו מה הם מעוללים".

"אין לנו שלדונים בכיס, אנחנו תנועה פוליטית ענייה, אבל אנחנו לא מתכוונים להפסיד את מלחמת העצמאות השנייה. הקמנו כלי תקשורת משלנו, כדי לרסק את הפערים החזיריים, להחזיר את הטייקונים לגודלם ולהציל את הציונות".

צפו באתר "נוחי-לנד"

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully