וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בירידות שערים

אורן פרוינד

12.7.2011 / 23:34

על רקע התוצאות השליליות של מאזן הסחר, המסחר בוול סטריט נחתם בירידות שערים. הגירעון במאזן הסחר האמריקאי התרחב ל-50.2 מילארד דולר - בניגוד לצפי הכלכלנים

למרות התוצאות השליליות שהתפרסמו היום במאזן הסחר הבינלאומי האמריקאי, המסחר בוול סטריט נחתם הערב (שלישי) בירידות שערים. מדד S&P500 איבד 0.1% מערכו ונסגר ברמה של 1,317 נקודות, מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.2% ונחתם ב-12,526 נקודות ומדד הנאסד"ק איבד 0.5% וננעל ב-2,788 נקודות. תשואת האג"ח האמריקאיות ל-10 שנים ירדה ב-0.01% לרמה של 2.91%.

בזירת המקרו האמריקאית, פרסם היום משרד המסחר האמריקאי את מאזן הסחר הבינלאומי לחודש מאי. בניגוד לציפיות קונסנזוס הכלכלנים לצמצום הגירעון במאזן של כ-2.3% אשר, על פי תחזיתם, צפוי להסתכם ב-42.7 מיליארד דולר, התרחב הגירעון בפועל בכ-15% ל-50.2 מיליארד דולר. בחודש אפריל, הצביע מאזן המסחר כי קיים עודף יבוא של 43.7 מיליארד דולר.

ממשלת איטליה הנפיקה בשעות האחרונות 6.75 מיליארד יורו (9.4 מיליארד דולר) באג"ח ממשלתיות ל-12 חודשים. ההנפקה הניבה תשואה ממוצעת של3.67% - עלייה של כ-1.5 נקודות האחוז מהתשואה לאותן אג"ח בחודש יוני. "התשואה הגבוהה משקפת את המתח בשוק שגרם בימים האחרונים לזינוק בתשואות האג"ח", אמר לוקה קאזוליני, אסטרטג בבנק יוני-קרדיט במילאנו. הביקושים הגיעו ל-10.5 מיליארד יורו והיו פי 1.55 יותר מההיצע, "בהתחשב במתח בשוק, תוצאות ההנפקה היו טובות ומראות שלמרות המצב עדיין יש ביקוש לאג"ח האיטלקי", אמר קאזוליני.

עונת פרסומי דו"חות הכספיים השנייה בארה"ב נמשכת

גולדמן סאקס העלה היום את המלצתו לחברת הטלוויזיה בריטיש סקיי ל"קנייה" מהמלצת" נייטרלי". לפי בנק ההשקעות, המכירה המהירה של מניות החברה בימים האחרונים יצרה "נקודת כניסה אטרקטיבית לאור נתוניה הטובים ביחס לתעשייה והכנסותיה.

עונת פרסומי דו"חות הכספיים השנייה בארה"ב נמשכת אך היום לא צפויים להתפרסם דיווחים מהותיים. המשקיעים ממתינים לסוף השבוע כאשר יגיע תורם של הבנקים הגדולים לדווח על תוצאות העסקיות לרבעון השני ב-2001, בהם ג'י פי מורגן וסיטיגרופ.

חברת רוש הגישה בסוף השבוע שעבר תביעה לבית המשפט המחוזי בניוארק, ניו-ג'רזי, כנגד חברת טבע, החברה הגנרית הגדולה בעולם, חברת סנדוז החברה הגנרית השנייה הגדולה בעולם וכנגד דר רדי, חברת התרופות ההודית השנייה בגודלה. רוש ושותפתה חברתHelsin, טוענות כי הבקשה שהגישו שלוש החברות לשיווק גרסה גנרית של התרופה Aloxi מפרה שני פטנטים שמגינים על התרופה עד 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully