וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא פרס נחבל ברגלו ופונה לבית החולים

פנחס וולף

12.7.2011 / 0:12

לאחר שנתקל בחפץ בבית הנשיא התלונן פרס על כאבים ברגלו. אחרי שאירח את נשיא יוון לארוחה ממלכתית פונה הנשיא על ידי מאבטחו לבית החולים שם נבדק ושוחרר לביתו

נשיא המדינה, שמעון פרס, הועבר אמש (שני) לבית החולים הדסה עין כרם על ידי אחד ממאבטחיו, לאחר שהתלונן על כאבים ברגלו. לאחר סדרת בדיקות שוחרר נשיא המדינה בחזרה לביתו בירושלים.

פרס, המתקרב לגיל 88, קיבל מכה יבשה בברגלו והתלונן על כאבים. הוא טופל על ידי פרמדיק אך התעקש שלא להתפנות לבית החולים עד לסיום ארוחת ערב ממלכתית בה אירח את נשיא יוון. לאחר הארוחה הועבר פרס לבית החולים שם עבר סדרת בדיקות. צילום הרנטגן של הנשיא נמצא תקין והוא שוחרר לביתו. מחר צפוי הנשיא להמשיך בלוח הזמנים שלו כרגיל.

לפני כחודש פגע ברק במטוס חברת "אל על" בו טס פרס זמן קצר לאחר שהמריא מנמל התעופה באיטליה, בדרכו לישראל. באירוע לא היו נפגעים. מ"אל על" נמסר אז כי לאחר שהתבצעה בדיקה והתברר כי כל המערכות תקינות, החליט הקברניט להמשיך בטיסה כמתוכנן. בסיום הטיסה פרס הודה בחום לצוות המטוס. תקרית נוספת שאירעה לנשיא המדינה הייתה בשנת 2008: מסוקו של הנשיא ביצע נחיתת אונס בעת שהיה בדרכו לירדן. לאחר בדיקה המשיך המסוק בדרכו והגיע בשלום לצד הירדני של הגבול.

  • עוד באותו נושא:
  • שמעון פרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully