וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נזף בשריו: "מזכירים לי את מריבות ילדיי"

פנחס וולף

10.7.2011 / 19:40

בעקבות ויכוח בטונים גבוהים בין השרים שלום שמחון וגלעד ארדן בישיבת הממשלה, התערב ראש הממשלה נתניהו והפריד בין הניצים: "אתם כמו המריבות של ילדיי לפני כמה שנים"

ויכוח סוער בין שניים מהשרים גרר היום (ראשון) את התערבותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. שר התמ"ת שלום שמחון והשר להגנת הסביבה גלעד ארדן החלו להתווכח במהלך דיון בממשלה על הצעת ההחלטה שמוביל ארדן לניקוי הקישון. השר שמחון יצא נגד כוונתו של ארדן לחייב את התעשיינים לשלם 120 מיליון שקלים למימון היוזמה: "אם אתה מחליט להטיל נטל על התעשיינים, אתה צריך לתאם עם משרד התמ"ת", אמר שמחון.

ארדן, בתגובה, הרים את קולו ואמר כי ההחלטה על זהות הממנים התקבלה בעקבות בדיקות מעבדה שהצביע על הגורמים שזיהמו את הנחל. כאשר הצעקות עלו לטונים גבוהים, התערב ראש הממשלה נתניהו ואמר: "אתם מזכירים את המריבות של ילדיי לפני כמה שנים".

הצעת ההחלטה שמקדם השר ארדן קובעת כי הנחל יוסט לתוואי חדש שיאפשר פיתוח פארק משני צדיו, כאשר המשרד להגנת הסביבה ירכז את הפעולות הדרושות לשם כך. למימון הפרוייקט יועברו 60 מיליון שקלים ממשרד האוצר, 30 מיליון שקלים מהמשרד להגנת הסביבה, 20 מיליון שקלים מהרשויות המקומיות שהזרימו לאורך השנים קולחים דרך נחל הקישון והמפעלים שהזרימו קולחים ישלמו ביחד 120 מיליון שקלים.

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully