וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשקווילים בי-ם: "חקירת יעקב יוסף - חשבון משמים"

מוטי לוי

10.7.2011 / 10:50

מקורבי הרב שנעצר בחשד להסתה בגין תמיכתו בספר "תורת המלך", טוענים כי חסידי סלונים הפיצו כרוזים נגדו לאחר שצידד בעתירה נגד אפליית הספרדיות בעמנואל. "אלה לא בני תורה"

האם חסידי סלונים סוגרים חשבון עם הרב יעקב יוסף? בפשקווילים שהופצו אמש (שבת) ברחבי ירושלים, צוין כי עיכובו לחקירה של הרב יוסף בגין תמיכתו בספר "תורת המלך", בוצע בעקבות חשבון שמימי, לאחר שצידד בעתירה לבג"ץ נגד אפליית הספרדיות ביישוב החרדי עמנואל. העתירה המדוברת הביאה בסופו של דבר למעצרם של 35 מהוריהם של בנות בית הספר בעמנואל.

בפשקווילים שהופצו נכתב: "הרב יעקב יוסף: כאשר עשה, כן יעשה לו" והחתומים עליהם הם "בני תורה בעיר עמנואל". יצוין כי בקרב גורמים המקורבים לחסידי סלונים בעמנואל נשמעה טענה זו מיד עם המעצר, אשר חל, לפיהם, סמוך מאוד ליום השנה למעצר ההורים בעמנואל בשנה שעברה.‬‬‬‬

‫עו"ד יואב ללום, מעמותת "נוער כהלכה", שהגיש את הבג"ץ נגד האפליה בעמנואל ואשר נחשב למקורבו של הרב יעקב יוסף מסר בתגובה כי "אפילו הבריונים שהיו בירושלים בתקופת רבי יוחנן, המוזכרים בגמרא, הבינו שאסור לפגוע ברבנים שמא יאמרו הגויים ´את רבם דקרו´. כנראה, מה שאותם בריונים הבינו, לא מבינים אותם בריונים מעמנואל, שמכנים את עצמם ´בני תורה´, וחבל שכך עלתה בימינו. אנחנו, איננו יורדים לרמתם, ולא נדבר על רבנים וקל וחומר שלא נפגע בהם". ‬‬

עמרם יוסף, בנו של הרב אמר לוואלה! חדשות בתגובה כי "הם לא ברמה שצריך להתייחס אליהם. כל ילד שיוציא פשקוויל צריך להתייחס אליו? הם אולי חשבו שהם יבזו בכך את אבי אבל זה לא מדאיג אותנו".

עוד באותו נושא:

הרב יעקב יוסף נחקר ושוחרר - חשש במשטרה ממהומות
הרבנים תומכים בליאור ויוסף - הח"כים הדתיים פחות

לפניות לכתב: moti.levi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully