וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה הבריטית מרגרט הובאה למנוחות

15.2.2002 / 22:39

המלכה האם הובילה את טקס הקבורה של בתה - 50 שנה בדיוק לאחר שקברה את בעלה המלך; ההלוויה התקיימה במתכונת צנועה ונכחו בה 400 איש בלבד; בניגוד למסורת – גווייתה הובאה לשריפה

הנסיכה הבריטית מרגרט הובאה היום למנוחות בהלוויה פרטית בה נכחו כ-400 בני משפחה וחברים. קהל של כ-3,000 איש המתין מחוץ לטירה וחלק לנסיכה כבוד אחרון.

אמה של הנסיכה, המלכה האם, הובילה את הטקס הקודר בקפלת סיינט ג'ורג', בטירת וינדזור שבמערב לונדון, חרף החשש לבריאותה. באופן אירוני, המלכה האם, בת 101, קוברת את בתה, 50 שנה בדיוק לאחר שקברה את בעלה, המלך ג'ורג' השישי. בנוסף, זו ההלוויה המלכותית הראשונית בבריטניה מאז מותה של הנסיכה דיאנה ב-1997.

סוכנות הידיעות הצרפתית מדווחת כי טקס ההשכבה של הנסיכה, אחותה של המלכה אליזבת השניה, הסתיים בנגינת חליל נוגה בת שעה, בעוד ארונה המקושט בפרחים נישא אל קרון המתים. לאחר מכן הובאה הגופה למשרפה קרובה לשירפת גווייתה – במהלך המנוגד למסורת בית המלוכה הבריטי.

אף אחד מבני משפחת המלוכה לא נכח בעת שריפת הגוויה, שנעשתה לפי הדיווחים, לפי בקשתה של הנסיכה. אפרה של הנסיכה אמור להישמר בכספת בקפלת סיינט ג'ורג' – מקום מנוחתם של עשרת המלכים האחרונים של בריטניה, בהם אבי הנסיכה – המלך ג'ורג' השישי.

הנסיכה מרגרט, בת 71, מתה בבית חולים בלונדון ביום שבת, לאחר שנים של מצב בריאותי קשה. בשנים שלפני מותה היא סבלה ממספר התקפי שבץ. בצעירותה נחשבה לנסיכה הזוהרת במשפחה, ונישואיה המתוקשרים לצלם הידוע לורד סנוודון מילאו אלפי דפי צהובונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully