וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצפון: בן 20 נהרג מפליטת כדור בחתונת אחיו

קובי מנדל

9.7.2011 / 0:02

במהלך חתונה במג’דל כרום, נורה למוות אחיו של בעל השמחה. לפי החשד, בעלי המקום שכרו שני אנשים כדי שיירו באוויר למען החוגגים, וכשדרכו את האקדח נפלט הכדור. חשוד אחד כבר נעצר

האירוע המשמח הפך לטרגדיה. צעיר כבן 20 נמצא אמש (שישי) כשהוא פצוע באורח אנוש בכפר מג'דל כרום הסמוך כרמיאל. צוות מגן דוד אדום ביצע בו החייאה, שבסופה נקבע מותו.

מחקירה ראשונה שניהל צוות החוקרים בפיקודו של סגן ניצב רמי ניימרק, מפקד תחנת כרמיאל, עולה כי הצעיר, שהשתתף בחתונת אחיו, עמד מחוץ לאולם. שם היו עמו שני צעירים נוספים, שנשכרו על ידי החוגגים או על ידי בעל האולם, כדי לבצע "ירי שמחה" באוויר. כאשר השניים דרכו את האקדח נפלט ממנו כדור, שככל הנראה הוא זה שפגע בצעיר. אחד החשודים, תושב הכפר שעב בן 29 כבר נעצר, כוחות משטרה מנהלים מצוד אחר החשוד השני שעמד עם היורה ועם המנוח.

לפני שנה הכריזה המשטרה על מלחמה בתופעת הירי בחתונות, ופתחה במבצע "יריית פתיחה" שמטרתו למגר את תופעות הירי ביישובי הצפון והמרכז. דובר המשטרה מסר אז כי "במהלך השנים האחרונות התגברה תופעת ההחזקה והשימוש באמצעי לחימה ובנשק בלתי חוקיים, התופעה ניכרת בחתונות ובאירועים חגיגיים במגזר הערבי, תופעה שזכתה לגינוי גם מראשי הציבור הערבי, וכן באירועים פליליים וטרור, מחשש פגיעה בנפש וברכוש. מטרת המבצע היא לצמצם באופן ניכר את אירועי הירי והשימוש בנשק בלתי חוקי, המהווים סיכון חיי אדם ובכך למלא את ייעודה בשמירה על הביטחון הציבורי".

עוד באותו נושא:
החאפלה נגמרה, המשטרה תמגר ירי בחתונות
אשלי קול פלט כדור מרובה אוויר ופצע סטודנט
שוטר פלט כדור וירה למוות בגנב רכב בת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully