וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רצח את אחותו על רקע חילול כבוד המשפחה

רמי שני

6.7.2011 / 22:10

מספר שבועות לאחר היעלמותה של תושבת רהט, הודה אחיה כי דקר אותה למוות וקבר את גופתה. הסיבה: קשרים "בעייתיים" שיצרה המנוחה עם גברים מהעיר הסמוכה אשקלון

חשד לחילול כבוד המשפחה הוא זה שגרם לתושב רהט לרצוח לפי החשד את אחותו בשנות ה-30 לחייה. כך הותר היום (רביעי) לפרסום). ב-17 ביוני התקבל במשטרת אשקלון דיווח על חטיפת אישה. החוקרים ניסו לאתר את האישה בביתה ומשלא נמצאה פתחו בסריקות.

במהלך החקירה נעצרו קרובי משפחתה של האישה, פריאל חמאיסה. בין היתר נעצרו הוריה, אחיה וקרובים מדרגה שנייה ושלישית, אך הם סירבו לשתף פעולה. בסופו של דבר האח גיאד חמאיסה, הודה כי הוא זה שדקר את פריאל למוות לפני מספר שבועות ואף קבר אותה. במשפחה חשדו כי פריאל מקיימת קשרים "בעייתיים" עם גברים מאשקלון. כמו כן טוענים במשטרה, כי שני בני משפחה נעצרו בחשד שחטפו את פריאל מביתה והביאו אותה לאשקלון.

על חקירת הפרשה הוטל צו איסור פרסום על מנת למנוע ממקורבים למשפחה הקשורים לאירוע הרצח ליצור קשר עם העצורים או עם עורכי הדין שלהם. חומר החקירה בעניין הועבר לפרקליטות מחוז דרום, שהודיעה היום על כוונתה להגיש כתבי אישום נגד שני החשודים בחטיפה וכנגד החשוד ברצח כבר ביום ראשון.

עוד באותו נושא:
רהט: ירה באחותו בגלל פייסבוק, "רציתי רק לפגוע בה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully