וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושגה שליטה על הדליקה ליד טבריה, כביש 90 נפתח

קובי דוד

6.7.2011 / 19:37

צוותי הכיבוי הצליחו להשתלט על דליקה שפרצה מצפון לטבריה. הכבאים הצליחו למנוע מהאש מלהגיע לבתים בעיר. כמה מאות דונמים של חורש טבעי עלו באש

כוחות הכיבוי הצליחו להשתלט על דליקת ענק שפרצה אחר הצהרים (רביעי) באזור כפר חיטים מצפון לטבריה. שני צוותי כיבוי נותרו במקום כדי לוודא שהרוחות העזות לא יציתו שוב את הלהבות במהלך הלילה. האש, שפרצה ליד המושב המגדל התפשטה לכיוון רכס ההרים מצפון לעיר טבריה ובתחילה התעורר חשש כי היא תפגע בבתים ברחוב אחד העם בעיר, אולם צוותי הכיבוי הצליחו לבלום את האש מלהגיע לבתים.

לצפייה בצילומי וידאו של השריפה, כפי שצולמה עי גולשי וואלה! הכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבעה צוותי כיבוי ושני מטוסי כיבוי מנסים להשתלט על הדליקה. טבריה, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבעה צוותי כיבוי וכן שני מטוסי כיבוי עדיין נמצאים במקום ומנסים להשתלט על האש שמשתוללת במטעים של המושבה מגדל. בשל השריפה נחסם לתנועה כביש 90 בין מגדל לטבריה ועד כה עלו באש מאות דונמים של חורש טבעי.

קצין המבצעים של שירותי הכבאות בטבריה, רשף יחיאל שמו מסר לוואלה! חדשות כי "האירוע התחיל בסביבות 13:30, צוות כבאים יצא לשטח אך הלהבות התחילו לטפס לכיוון כפר חיטים ולכיוון רכס ההרים הצפוני של העיר טבריה ונשקפה סכנה לבתים שנמצאו בסמוך. כרגע פועלים בשטח שני מטוסי כיבוי, 17 כבאים וצוות מתנדבים. מדובר בשריפה גדולה המתפרשת על מאות דונמים. כרגע אנחנו נערכים עם כוחות וכרגע אין שליטה על האש".

עדכון ראשון - 18:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully