וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מחלקת את הארץ: נחנך מחוז חדש בצפון

קובי מנדל

5.7.2011 / 12:29

במסגרת הרפורמה הארגונית במשטרה, נחנך היום מחוז החוף הטרי, בראשו יעמוד ניצב חגי דותן, והמחוז הצפוני המחודש, בראשו יעמוד ניצב רוני עטיה - השוטר הסמוי הראשון שהופך לניצב

במשטרה מחלקים מחדש את הצפון: משטרת ישראל חונכת היום (שלישי) את שני מחוזותיה החדשים, המחלקים למעשה את המחוז הצפוני לשני מחוזות נפרדים; המחוז הצפוני החדש, שבראשו יעמוד ניצב רוני עטיה, אשר יחלוש על הגליל התחתון, העליון ואזור העמקים, ומחוז החוף הטרי, שבראשו יעמוד ניצב חגי דותן, ואשר יהיה אמון על אכיפת החוק מאום אל פאחם ועירון ועד לנהריה שבצפון.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר ברפורמה ארגונית מורכבת, אשר קדמה לה חשיבה מעמיקה וניתוח מושכל של כלל האתגרים והמשימות המוטלות על משטרת צפון הארץ, תוך מתן דגש על מאפייניה הייחודיים של כל רשות מקומית, לרבות גודל והרכב האוכלוסייה, היקף וצפיפות הטריטוריה, נפחי וסוגי פשיעה ועוד". עוד נמסר כי שני המחוזות יהיו בעלי יכולת עצמאית – ובהן יחידות מרכזיות, יחידות סיור מיוחדות (יס"מ), חטיבת משמר הגבול ומוקדי 100.

ניצב עטיה הינו תושב חיפה, והוא מונה לתפקיד לאחר ששימש כמפקד מרחב חוף, מפקד מכללת הפיקוד והמטה של המשטרה, פיקד על תחנות זבולון ועכו, וגם היה מפקד היחידה הסמויה במחוז הצפוני. למעשה, עטיה הוא ה"עוקב", קרי יוצא יחידה סמויה, הראשון במשטרה המגיע לדרגת ניצב.

ניצב דותן התגייס לפני כשלושים שנה למשטרת ישראל, ובתפקידו הקודם שימש כמפקד משטרת יהודה ושומרון. בין יתר תפקידיו, שימש דותן כמפקד המרכז ללימודי משטרה, מפקד מרחב ירקון במחוז תל אביב, וסגן מפקד המחוז הצפוני.

עוד בנושא:
חגי דותן: ”טעיתי כשחתמתי, לא חרגתי מנהלים”
סבב מינויים במשטרה: ניסו שחם יפקד על מחוז י-ם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully