וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות מיוחד יבחן: יום ראשון יהפוך ליום חופש?

פנחס וולף

4.7.2011 / 18:19

ראש הממשלה מינה את ראש המועצה לכלכלה לבחון את הצעתו של השר סילבן שלום, להחיל חופשה במשק בימי ראשון. ע"פ ההצעה, כדי לפצות על השעות החסרות, תתווסף כשעת עבודה לכל יום בשבוע

האם בקרוב נוכל לנוח גם ביום ראשון? צוות בראשות ראש המועצה לכלכלה, יוג'ין קנדל, יבחן את הצעתו של המשנה לראש הממשלה, סילבן שלום, למעבר ל"סוף שבוע ארוך", שיכלול חופשה במשק ביום שבת וביום ראשון – כך הודיע היום (שני) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בישיבת סיעת הליכוד. הצוות צפוי להגיש את המלצותיו עד פתיחת מושב החורף של הכנסת בחודש אוקטובר. אלא שהחופשה תישא גם מחיר בצדה: בשאר ימות השבוע, לרבות יום שישי, יוארך משך העבודה בכשעה כדי לפצות על היום האבוד.

אתם בעד או נגד הארכת סוף השבוע? בואו להצביע בפייסבוק

מלבד הצעתו של שלום, אליה מצטרפים גם חברי הכנסת זאב אלקין ויריב לוין, אשר הגישו הצעת חוק בנושא, הצוות יבחן שתי הצעות נוספות: זו של שר האוצר, יובל שטייניץ, להפוך את יום שישי ליום חופש מלא, והצעתו של שר החינוך, גדעון סער, להשאיר את המצב הנוכחי על כנו.

מרבית הדוברים בסיעה הביעו תמיכה בעמדתו של שלום, ואילו הוא עצמו הוסיף כי "לא ניתן לעצור את הרכבת שכבר יצאה מהתחנה. יש לעבור לסוף שבוע ארוך בהקדם כפי שעשו כל מדינות העולם המפותח". נתניהו מצדו ציין כי מדובר בנושא מורכב, הדורש בדיקה רצינית ממספר רב של זוויות, הן כלכליות והן חברתיות, דתיות, ערכיות ועוד. המלצות הוועדה יובאו לדיון בממשלה לכשיגובשו.

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully