וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: איים על השר ברק כי לא קיבל ביציות מהמדינה

גלעד גרוסמן

3.7.2011 / 16:20

בן 42 מראשל"צ שזעם על הסירוב להעביר לידיו ביציות מופרות של אשתו המנוחה, מואשם שניסה לחדור למגדלי אקירוב בהם מתגורר ברק. לשוטר במקום הוא אמר שהוא "יפוצץ לברק את הגולגולת"

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב ראשון לציון בן 42, הנאשם כי איים על שר הביטחון אהוד ברק.

על פי כתב האישום, הנאשם ביקש לקבל חזרה ביציות מופרות מזרעו המוחזקות בבית החולים אסותא, לאחר שבת זוגו נפטרה. לטענת המשטרה, הנאשם מאשים את הממשלה, בית החולים, הכנסת ואת השר ברק בשלא קיבל את הביציות לרשותו. בעקבות זאת, הוא הגיע לפני כשבועיים לביתו של שר הביטחון בתל אביב, ושאל פקיד במקום אם ברק מתגורר בבניין.

עוד נטען בכתב האישום, כי כאשר נשאל על ידי שוטר מה הוא עושה במקום, הוא התקרב אל השוטר כשהוא מחזיק קסדת אופנוע, ואמר לשוטר "בוא תיגע בי, אם אתה גבר בו שים עלי יד". השוטר והמאבטחים במקום ניסו להרגיע אותו, אולם הוא החל לצעוק ואיים "לפוצץ לברק את הגולגולת".

שלח בעבר מכתבים מאיימים לבתיהם של מנהלים באסותא

המשטרה מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נטען כי הנאשם שלח בעבר מכתבים מאיימים לבתיהם של מנהלים בבית החולים אסותא. בית המשפט הורה לשלוח את הנאשם לבדיקה פסיכיאטרית, והאריך את מעצר הבית בו נמצא הנאשם.

"הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים, כאשר מלכתחילה מרשנו שוחרר למעצר בית לאחר שנקבע כי לא נשקפת ממנו מסוכנות. אנחנו משוכנעים שיתברר שאין כל שחר לאישומים נגדו", אמר עו"ד אייל בסרגליק, שמייצג את הנאשם יחד עם עו"ד חיים מכלוף.

איומים קודמים על שר הביטחון ברק:
איום על ברק: תירצח אם תפגע בהתנחלויות
שר הביטחון ברק קיבל איומים על חייו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully