וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בירי לעבר "השוטר הנוקם" - למעצר בית

קובי מנדל

3.7.2011 / 11:44

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות הירי לעברו של "השוטר הנוקם" אלדד חדד. החשוד בירי שהינו מקורבו של העבריין מיכאל מור, נשלח למעצר בית למשך שלושה ימים. פרקליטיו: "יש לו אליבי"

המשטרה שחררה בצהריים (ראשון) למעצר בית למשך שלושה ימים את הצעיר בן ה-28 מנהריה, שנעצר במהלך הלילה בחשד למעורבות בירי לעברו של "השוטר הנוקם" אלדד חדד. החשוד נעצר זמן קצר לאחר שהשוטר לשעבר נורה כשיצא מבית כנסת בעיר ונפצע באורח בינוני. עורכי הדין יהלי שפרלינג ודורון נוי, פרקליטיו של החשוד המוכר כאחד מאנשיו של העבריין מיכאל מור, מסרו לוואלה! חדשות כי "החשוד מכחיש בתוקף כל קשר לאירוע, הוא מסר אליבי אשר נבדק ולכן הוא שוחרר, מה גם שמיכל מור לא קשור לאירוע".

בתוך כך, בבית החולים בנהריה דיווחו הבוקר על שיפור במצבו של השוטר לשעבר. מנהל היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים, ד"ר ניקולא מחול, סיפר כי חדד נמצא בהכרה מלאה וכי הוא משוחח עם בני משפחתו. לדבריו, "חדד נותח הלילה ברגליו ובידיו ומצבו עדיין מוגדר בינוני. מחר הוא אמור לעבור ניתוח נוסף ולפי שעה הוא ימשיך לשהות במחלקה לטיפול נמרץ".

מהמשטרה נמסר אמש כי חדד נורה סמוך לבית הכנסת בו הוא מתפלל באזור המזרחי של נהריה. עוד נמסר כי חדד, כמו יתר שאר "השוטרים הנוקמים", מאובטח לפי הערכת מצב קבועה באמצעים הכוללים מאבטח בפתח ביתו וסיורי ניידות באזור מגוריו. בעקבות אירוע הירי, הוחלט לבצע הערכת מצב מחודשת באשר לסל האבטחה הניתן לכל ארבעת השוטרים".

"אני רואה את האירוע בחומרה רבה ולא נעבור על כך לסדר היום", אמר אמש בתגובה לירי מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו. דנינו הורה להעביר את חקירת המקרה ליחידה להב 433. מפקד משטרת מרחב הגליל תת-ניצב מנחם חבר אמר כי "מבחינתנו הייתה כוונה לרצוח את אלדד. אנחנו רואים את האירוע בחומרה רבה, וחקירתו היא בראש סדר העדיפויות". חבר הוסיף כי "לכל השוטרים ישנו והיה סל אבטחה לפני שהם שוחררו וגם אחר כך, והאבטחה הייתה בתיאום איתם, על פי דעתם ועל פי קריטריונים שקבעה משטרת ישראל".

עוד בנושא:

אחד "השוטרים הנוקמים" נורה בנהריה, חשוד נעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully