וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה נגמר אחרת: בלון גז התפוצץ בנהריה

קובי מנדל

1.7.2011 / 16:51

דיירי הבניין הריחו במשך מספר ימים ריח חריף של גז והזעיקו טכנאי. הטכנאי הגיע לבניין ותיקן את התקלה ולאחר מספר שעות אירע הפיצוץ. אדם אחד לקה בהלם

אדם אחד נפצע היום (שישי) באורח קל מפיצוץ בלון גז בדירה ברחוב הסחלב בנהריה ופונה לבית החולים בעיר לאחר שלקה בהלם. משירותי הכיבוי נמסר כי דיירי הבניין, בו קיימת מערכת גז מרכזית, חשו בריח חריף של גז בימים האחרונים. הבוקר הגיע טכנאי גז לבניין ותיקן את התקלה ולאחר מספר שעות אירע הפיצוץ.

משירותי הכיבוי נמסר עוד, כי למרבה המזל, הדליפה הייתה מועטה ועל כן נגרם נזק רק למטבח הדירה. כל דיירי הבניין פונו מדירותיהם ולאחר שנבדק כי לא קיימת סכנה לפיצוץ נוסף, הורשו לשוב לבתיהם. חוקרים ממנהל הגז וממשטרת נהריה בודקים את נסיבות האירוע.

פיצוץ גדול בבלוק בנתניה שנגרם מפיצוץ בלוני גז, יוני 2011. אורי לנץ
הדיירים פונו מבתיהם/אורי לנץ

לפני כשבועיים אירע מקרה דומה שהסתיים בצורה שונה לחלוטין: ארבעה בני אדם נהרגו כתוצאה מפיצוץ בלון גז בבניין דירות ברחוב העצמאות בנתניה. גם במקרה הזה, התושבים הריחו ריח חריף של גז שעות לפני הפיצוץ והזעיקו טכנאי. הטכנאי תיקן לטענתו את התקלה ולאחר מספר שעות אירע הפיצוץ הקטלני, שבעקבותיו קרסו חלקים מהבניין. התקלה במערכת הגז בבניין אירעה ככל הנראה בעקבות פירוק של צנרת הגז בבניין על ידי גנב מתכות. גנב המתכות וטכנאי הגז נעצרו מאוחר יותר על ידי המשטרה.

מספר ימים לאחר מכן, התגלתה דליפת גז מסוכנת גם בבניין מגורים בחיפה. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום החלו להתיז מים על צובר הגז הדולף וטכנאים של חברת הגז חסמו חלק מהרחוב וחיברו את הצובר למכלית, כדי לרוקן ממנו את שאריות האדים. מפקד תחנת חיפה, ניצב-משנה משה כהן, אמר אז לוואלה! חדשות כי המשטרה תחקור אם התקלה בצובר נבעה מחבלה מכוונת - או מבלאי טבעי.

עוד באותו נושא:
דליפת הגז בחיפה: המיכלים פונו, התושבים הוחזרו
בלעדי: רגע פיצוץ בלון הגז בנתניה בתיעוד וידיאו
דיירת בבניין בנתניה: "התרענו על דליפת הגז בצהריים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully