וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשט לעזה: תעמולה שקרית

ראובן ברקו

29.6.2011 / 10:07

חסידי ה"סיוע ההומניטרי" המתכוונים לעלות על ספינות הסיוע לעזה כביכול אינם מעוניינים באמת לעזור לעשוקים בעולם. הם מוכנים להעביר את עזרתם רק לארגון חמאס, וגם זאת רק דרך הים ולא דרך ישראל או מצרים. כוונתם המוצהרת היא לשבור את המצור הימי המוטל על הארגון האיסלמי, אחיו התאום של ארגון אל-קאעדה. "פעילי חופש" אלה נחושים לאפשר לארגון חמאס הרצחני להמשיך להתחזק, להתחמש ולהרוג יהודים. מול טיעוני ההיגיון של ישראל מעמידים השטים בספינות השנאה את משל שלושת הקופים המרושעים: אחד מכסה את עיניו, השני אוטם את אוזניו והשלישי סוכר את פיו.

לו היה זה אפשרי, היתה צריכה ישראל להזמין את "חובבי ציון" האלה לחופיה, ולהעניק לכל אחד מהם שני כרטיסי כניסה חובה: הראשון לצילום קבוצתי בתצוגת מצבורי הטילים והתחמושת שנשלחו בדרך הים לחמאס בעזה ונתפסו בכמויות עצומות על ידי לוחמי ישראל; והשני בחזרה להרי אררט, בצפון מזרח טורקיה, סמוך למשולש הגבולות עם ארמניה ואירן. מפסגתם יוכלו להשקיף על צפון סוריה, שם טבחו הטורקים באלפי ארמנים, ועל גבולה הדרומי של טורקיה, שם מצטופפים כיום אלפי פליטים סורים שנסו על נפשם משוחטיו של אסד. דברים שרואים משם לא רואים מכאן.

לפי אנשי המיסטיקה וחוכמת הנסתר, סימני השעה המבשרים את בוא הגאולה באים לעולם בדור של חטאים ופשעים נגד האנושות.

בעבר היו חוזים שידעו לצפות אסונות אלה וניצלו. כך הצטופפו נח ובני ביתו - שרידי החוטאים של בני הדור שהקימו את מגדל בבל - בתיבה, ועימם אוסף ענק של חיות, חלקן רעות ממש. כל אלה חצו את המבול הענק שפקד את העולם וירדו מהתיבה בהררי אררט שבטורקיה. משם התפזרו איש איש לדרכו.

יש להם מטרה אחת, אך צה"ל יסכל אותה

סימני השעה חוזרים על עצמם, שכן הרוע העולמי זועק מכל פינה. סדום בהשוואה לרוע זה היא ממש קייטנה. כדוגמה לסימנים אלה משמשים קלגסיו של הנשיא בשאר אסד המבצעים מעשי שחיטה חסרי מעצורים ואונסים את נשות בני עמו; הקולונל קדאפי, מלך מלכי אפריקה, רוצח ושולח אנסים לאנוס את שבטי יריביו; תימן טובלת בדם; אירן מתכננת לחרוך את העולם בגרעין, וחמאס זורק את אנשי פתח למותם מהקומה השביעית של בנייני עזה. תסריטי שפיכות הדמים בעירק ובאפגניסטן הפכו לחזון נפרץ.

כחלק מההתרחשויות הללו שבו ונקבצו לאחרונה מכל קצות העולם "אנשים טובים" על משט המרמרה ופנו לעבר כנען. בכך הניחו מחדש את יסודותיו של מגדל הרוע המיתולוגי.

אדם תמים היה עשוי לחשוב כי המתקבצים "ההומניטריים" על ספינות המשט המחודש למדו שיעור או שניים ברוע.

היה אפשר לחשוב כי אולי ישימו פעמיהם הפעם לעזרה באזורי האסון האמיתיים בעולם. אולי יבקשו להציל את הנטבחים במדינות ערב. אבל לא - הם מחפשים רק את היהודים, ומתוך שנאה, בשעה שעזה מתפתחת ואינה זקוקה לסיוע, בוודאי לא בצורה הזו.

כל הניסיונות להציב בפני נוסעי משט השנאה את תמונת האמת, ולפיה רוצחים שליטי חמאס את תושבי ישראל בטיליהם ובפיגועיהם, נתקלים באדישות מופגנת.

הדיווחים על אודות אוניות הנשק שנתפסו בדרכן לעזה, ובהן טילים ונשק רצחני המיועדים לפגוע באזרחי ישראל, אינם גורמים למארגני המשט להפנים את הסיבה למצור הימי ולהסיט גלגלי ספינותיהם. גם חשיפת העובדה שכמויות עצומות של אספקה סדירה נכנסות לעזה מדי יום ממחסום ארז ומהשטח המצרי נתקלת בסירוב להאזין. תצלומים ממנהרות רפיח שבהן עוברים מכוניות, מזון, תרופות, נשק ואפילו בעלי חיים - נדחים על ידי המארגנים ברגל גסה.

יש להם מטרה אחת, אך צה"ל יסכל אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully