וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה לבן: אימוצי כלבים וחתולים בדיזנגוף סנטר

שלומי עוזיאל

29.6.2011 / 15:37

עמותת 'תנו לחיות לחיות' בשיתוף בית החולים הווטרינרי 'מדיקל וט', חונכים מסורת חדשה במסגרת חגיגות 'לילה לבן' בדיזנגוף סנטר - ערב אימוץ כלבים וחתולים חסרי בית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיווה אמיתית. אלכסיס, כלבה לאימוץ ב'לילה לבן'/מערכת וואלה!, צילום מסך

באירוע הקרוב אשר ייערך ביום חמישי, 30 יוני, תוכלו לשלב בילוי עם אימוץ כלבים וחתולים מקסימים שחולמים להעביר את הקיץ בבית חם. בין קניות והופעות, אתם מוזמנים ביום החל מהשעה 17:00 ועד השעה 20:00, למרפאה הווטרינרית "מדיקל וט” שם ייערכו האימוצים. בעלי החיים נאספו על ידי אנשי 'תנו לחיות לחיות', טופלו באהבה, וכרגע מחכים רק שתיקחו אותם הביתה.

מארגני יום האימוץ מפנקים גם משפחות שמונות ידיד טוב על ארבע על ידי הזמנתם לשעת אילוף חינם. אז מי שיש לו כלב בבית מוזמן להגיע בשעה 18:00 ולהינות יחד עימו שעת איכות. בנוסף, כל מי שיאמץ כלב או חתול במסגרת יום האימוץ, יזכה בטיפול ראשון ללא תשלום, חיסונים במידת הצורך במקום, וכן הדרכה מד"ר ססלר. כשתבואו, תזכו לפגוש את הכלבה המקסימה אלכסיס הצחה - דיווה אמיתית בת שנתיים. אלכסיס לא רק יפה, אמביציוזית וכובשת, אלא סיימה בהצטיינות קורס אילוף.

לאתי אלטמן, דוברת 'תנו לחיות לחיות', יש מסר חשוב להעביר לכם, בשילוב של הזמנה אישית: “תקופת הקיץ היא העצובה ביותר עבור הכלבים והחתולים. אנשים רבים זורקים אצלנו בעמותה את חיות המחמד שלהם, לרגל נסיעה לחופשה. כך קורה, שגורים רבים ננטשים ברחובות ורבים מהם הופכים להיות קורבנות להתעללות. אנו שמחים להזמין אתכם להגיע ליום אימוץ מיוחד לכלבים וחתולים, במקום מקסים במרכז תל-אביב. אולי תתאהבו באחד המקסימים שלנו, או שאחד מהחתולים יכבוש את לבכם, ותוכלו לקחת הביתה כבר באותו יום חבר חדש, לאחר בדיקה וטרינרית וחיסונים".

יום האימוץ יתקיים ביום חמישי30.6, 30 יוני, בין השעות: 20.00 עד 17.00 ב"מדיקל וט", קומה שלישית בבניין A בדיזנגוף סנטר, ליד 'קפה קפה'.

צעירה בלונדינית וכלב (האסקי). ShutterStock
'תנו לחיות לחיות': "בקיץ כלבים רבים ננטשים"/ShutterStock
ילדה וחתול. Sergey Kamshylin, ShutterStock
צרפו ידיד חדש למשפחה/ShutterStock, Sergey Kamshylin
כלבים ובעליהם ב- skyhoundz, תחרות כלבים במספר קטגוריות פריסבי, בודפשט, הונגריה, 19 יוני 2011. AP
פריסבי עם הכלב/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש חתולים קורעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully