וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 שנות מאסר ל"פדופיל האינטרנט", אבינועם ברברמן

גלעד גרוסמן

28.6.2011 / 11:49

שנה לאחר שהורשע לפי הודאתו בביצוע עבירות מין במספר קטינות, לרבות ניסיון אונס ומעשה סדום וכן ביצוע שיחות בעלות תוכן מיני באינטרנט, נשלח אבינועם ברברמן, ל-12 שנות מאסר

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) 12 שנות מאסר על אבינועם ברברמן, שהורשע לפי הודאתו, בביצוע עבירות מין בקטינות. העבירות כללו ניסיון אונס ומעשה סדום בילדה בת פחות מגיל 11, בעבירות מין בבת 14 ובביצוע שיחות בעלות אופי מיני עם שורה של קטינות באמצעות רשת האינטרנט. לפי הסדר הטיעון שנחתם עמו לפני כשנה, ברברמן יפצה את אחת הילדות ב-60 אלף שקלים וילדה שנייה ב-10,000 שקלים.

עוד בנושא:

"פדופיל האינטרנט" הורשע בניסיון לאנוס בת 11
הדיווח על כתב האישום המקורי: "פיתה נערות ואנס אותן"

אבינועם ברברמן, מואשם בפדופיליה כלפי עשרות בני נוער, יוני 2011. אורי לנץ
הנאשם יפצה את הקטינות שתקף. ברברמן, היום בבית המשפט/אורי לנץ

בגזר הדין נכתב כי "הקטינה שבה ביצע ברברמן את מעשה הסדום סובלת ממצב רוח ירוד ומקשיי שינה. היא אינה מתראה עם בני גילה וחושבת שאין אנשים נחמדים בעולם". לבית המשפט הוגשו שתי חוות דעות בעניין מסוכנותו המינית של ברברמן, כאשר בזאת של המרכז להערכת מסוכנות נקבע ש"מדובר בבן אדם מניפולטיבי, בעל נטיות פדופיליות, שאינו מבין את חומרת מעשיו וכי מסוכנותו המינית גבוהה מאוד". מנגד, חוות דעת שהגיש ברברמן קבעה ש"מסוכנותו בינונית עד גבוהה".

השופטים קבעו כי מדובר בנאשם מתוחכם עם סטייה פדופילית ועיוותי חשיבה ועם רמת מסוכנות גבוהה. "העבירות בהן הורשע הנאשם הן מהחמורות עלי ספר החוקים", נכתב בגזר הדין, "הן מבטאות את הפגיעה החמורה, הן גופנית והן נפשית בכבודו של הנפגע כאדם. הדברים מקבלים משנה תוקף עת מדובר בקרבן שהינו קטין, תמים, סקרן וחסר ניסיון".

עוד נכתב כי "ניצול תכונות אלה של קטינים, חדירה לאינטרנט ושימוש באתרים המיועדים לקטינים, תוך אימוץ שפתם והתחזות לאדם צעיר ו'מגניב' נועדו כדי לטמון פח לקטינות, שהתפתו לשוחח עם הנאשם בשיח מיני בוטה ומעוות ובשני מקרים, אף להיפגש עמו לביצוע מעשים מיניים".

עוד הוסיפו השופטים בגזר הדין כי "בתי המשפט נחשפים כמעט כדבר שבשגרה, לכתבי אישום המתארים עבירות מין קשות וחולניות בקטינים. למרבה הצער, מדובר בתופעה שפשטה בחברה הישראלית ונראה כי היא גוברת משנה לשנה. לא עוד עבירות מין המבוצעות בחדרי חדרים ובחצר האחורית, אלא בזירת האינטרנט שהפכה למלכודת פתאים ולכר נרחב לציידי קטינים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"העונש עומד ברף המקובל"

פרקליטו של ברברמן, עו"ד בנצי קוולר, אמר לאחר הכרעת בית המשפט כי "העונש שנגזר על מרשי עומד ברף המקובל וכי נלקח בחשבון שמרשי לקח אחריות על המעשים". עו"ד קוולר הוסיף כי "כתב האישום שבו הורשע ברברמן בסופו של יום, רחוק מכתב האישום המקורי שהוגש נגדו. בכוונתי ללמוד את גזר הדין ולאחר מכן אחליט על צעדיי".

לפי כתב האישום המתוקן שהוגש נגדו, ברברמן פנה באמצעות אתרי אינטרנט דוגמת "מומו הפרה" לילדות בנות 8 עד 14 במטרה להיפגש עמן ולבצע בהן מעשים מיניים. הוא הציג את עצמו כצעיר בהרבה מגילו האמיתי, תוך שהוא משתמש בשפה התואמת את גילן הצעיר של הילדות וזו במטרה לפתות אותן להיפגש עמו.

ואכן, הוא הצליח לגרום לשתי ילדות להיפגש עמו, האחת, כבת 11 שוחחה עמו באמצעות תוכנות להעברת מסרים מידיים ICQ ו"מסנג'ר". ברברמן קבע להיפגש עמה בביתה ושם ביצע בה שורה של עבירות מין וניסה לאנוס אותה, ביצע בה מעשה סדום ומעשים מגונים.

שלוש שנים קודם לכן הוא נפגש עם נערה כבת 14 לאחר שיצר עמה קשר באינטרנט וסיפר לה שהוא בן 21. הוא צילם עצמו בווידאו כשהוא מענג את עצמו ושלח לה הודעות. כשהם נפגשו בביתו בתל אביב, בעל אותה ברברמן בהסכמתה וביצע בה מעשה סדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully