וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נסגר בעליות שערים

נמרוד הלפרן

28.6.2011 / 0:10

לראשונה בארבעה ימי מסחר נסגרה הבורסה האמריקאית בעליות שערים. מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.9%; מדדS&P 500 טיפס ב-0.9%; מדד נאסד"ק הוסיף 1.3%

מניות הטכנולוגיה הובילו את בורסות וול סטריט לעליות בראשונה זה ארבעה ימי מסחר, ומדד דאו ג'ונס נסגר מעל לרמה של 12,000 נקודות. מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.9%; מדדS&P 500 טיפס ב-0.9%; מדד נאסד"ק הוסיף 1.3%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בירידות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים עלתה ב-0.06% לרמה של 2.93%.

הצריכה הפרטית נותרה ללא שינוי בחודש מאי, הנתון החלש ביותר מאז יוני 2010, לאחר עלייה של 0.3% בחודש הקודם, מסר היום משרד המסחר האמריקאי. תחזית הכלכלנים היתה לגידול של 0.1% לאחר עלייה של 0.4% שעליה דווח במקור בחודש אפריל.

ההכנסה האישית צמחה בחודש שעבר ב-0.3% - בהתאם לתחזיות. מדד המחירים לצרכן, המבוסס על הצריכה הפרטית (PCE) ללא מחירי המזון והאנרגיה - המדד המועדף על הבנק הפדרלי לאומדן האינפלציה - עלה במאי ב-0.3%, העלייה החדה ביותר מאז אוקטובר 2009 ויותר מתחזית הכלכלנים לעלייה של 0.2%.

אמזון מניה מומלצת

לדברי יניב פגוט מאילון חברה לביטוח, הנתונים שיתפרסמו בתחילת השבוע וגם היום לא אמורים להשפיע על השוק. "לא נראה שבארה"ב עומד להיות מיתון כפול, אלא השוק יפנים שאנו עומדים בפני תקופה של צמיחה איטית", אומר פגוט.

לדברי אמיר כהנוביץ, כלכלן ראשי בכלל פיננסים, בין נתוני המקרו שיפורסמו היום בארה"ב יבלטו נתוני ההכנסות וההוצאות של משקי הבית האמריקאים. "ההערכות הן כי ההכנסות עלו בחודש מאי ב-0.4% וההוצאות רק ב-0.1%. מה שיעיד כי האמריקאים חוזרים להגדיל את שיעורי החיסכון שלהם. אך יש הסבר לכך שלא מדובר בעליית חיסכון וולונטרית אלא כזאת שנובעת מירידה זמנית בקניית רכבים, בשל הפגיעה בשרשרת ייצור הרכבים בעקבות נזקי הצונאמי ביפן", אמר כהנוביץ'.

מניית ענקית התוכנה מיקרוסופט נסחרה בעליות לקראת מצגת שיערוך מחר מנכ"ל החברה, סטיב באלמר, בה הוא צפוי להציג את הדור הבא של שירותי ענן עבור תוכנת אופיס.

אנליסטים של מורגן סטנלי צירפו של מניית אמזון , קמעונאית האינטרנט הגדולה בעולם, לרשימת המניות המומלצות והעלו את מחיר היעד של המניה מ-225 דולרים ל-245 דולרים, על רקע הערכתם כי החברה צפויה לרשום צמיחה חדה מהצפוי בהכנסותיה ברבעון עונת החגים - הרבעון הרביעי של השנה - וכי צפוי שיפור בשולי הרווח שלה.

בין המניות הישראליות בוול סטריט: נוחי דנקנר, בעל השליטה בקבוצת אי.די.בי פועל להגדלת הון הקבוצה: דיסקונט השקעות , אחת מזרועות האחזקה של הקבוצה, פנתה למשקיעים זרים במטרה להפיץ מניות של חברת התקשורת סלקום , בה היא מחזיקה 51%. היקף ההון אותו מתכוון דנקנר לגייס הוא חצי מיליארד שקל - 5% ממניות סלקום

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully