וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה הנמלטת של יו הפנר החזירה את הכלב

שלומי עוזיאל

27.6.2011 / 0:02

את טבעת האירוסין היקרה ואת מכונית הבנטלי שקיבלה ממו"ל פלייבוי, לעומת זאת, השפנפנה החליטה דווקא להשאיר ברשותה. הקשיש בחלוק המשי, מכל מקום, מאושר שהכלב החמוד הושב לו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכלב שהשיב להפנר את החיוך. קריסטל האריס וצ'ארלי כלב הקאווליר ספנייל על שער גיליון יולי של 'פלייבוי'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר גוללה תקשורת הרכילות את סיפור הימלטותה של קריסטל האריס, שפנפנת פלייבוי וארוסתו הצעירה של יו הפנר, מייסד ובעלי אימפריית פלייבוי. הבלונדינית השזופה בת ה-25 שהייתה מאורסת מאז דצמבר שנה שעברה למו"ל הידוע בן ה-85 התחרטה 5 ימים לפני החתונה ועזבה את הארוס הקשיש שבור לב. השפנפנה לרחה עימה את טבעת האירוסין (ששוויה הוערך בכ-90 אלף דולרים, את מכונית הבנטלי החדשה שקיבלה כשי מהפנר והכי גרוע את צ'ארלי, כלב הקאווליר קינג צ'ארלב ספנסר שלה שהיה בן בית באחוזת פלייבוי, התחבב על כל דייריה ואף הצטלם עם האריס לשער גיליון יולי של המגזין.

מייד לאחר ביטול החתונה שהייתה אמורה להיות אירוע נוצץ ומתוקשר, החלו להופיע בעמוד הטוויטר של הפנר (לאחר חודשים של ציוצי אהבה ואושר) אמירות אכזבה וגעגועים המגלות כי לזקן בחלוק המשי מצב רוח ירוד. ציוץ שבמיוחד נגע לליבה של הכלה הנמלטת עסק בגעגועיו לכלב צ'ארלי. "קריסטל עזבה ולקחה את צ'ארלי איתה. אני מאוד מתגעגע אליו.",הוא אמר. קריסטל, אוךי מטעמי חרטה ורגשות אשם, החליטה להעביר את הכלב למשמורת קבע אצל הסבא. ככל הנראה, גם להשלמה שמקומו של הכלב באחוזה המרווחת שהייתה ביתו מזה מספר חודשים היה מקום בהחלטתה הנדיבה. מעניין לציין כי את הטבעת היקרה ומכונית השרד המאורסת לשעבר החליטה לשמור ברשות עצמה.

הפנר קיבל את החדשות באושר רב. ביום האב האחרון, יום לאחר "מסיבת הרווקות" המבוטלת, קריסטל ביקרה את הפנר, אך לא הגיעה בידיים ריקות. "קריסטל הגיעה לבדוק איך אני מסתדר לאחר הפרידה, אנחנו עדיין חברים טובים", הוא צייץ. "היא הביאה איתה את צ'ארלי בחזרה כי היא חושבת שהוא מאושר יותר כאן. אני מעריך את זה. התגעגעתי אליו עד מאוד."

יו הפנר עם ארוסתו, קריסטל האריס, 28 באפריל 2011. רויטרס
את הטבעת היא השאירה אצלה. האריס והפנר באפריל השנה/רויטרס

מדהים לגלות שוב ושוב, את כוחם של חיות המחמד כתומכים נפשיים וחברים אמיתיים. הפנר, אדם שכיסו וכוסו מלאים בכל אשר יחפוץ, מבקש את חברתו של כלבלב חביב, בעת צרה וקושי. אפשר להבין את התאהבותו של הפנר בצ'ארלי. הקבאליר ספנייל הוא זן ידוע באופיו הנוח והידידותי, תכונה שהופכת אותו לכלב לוויה מושלם. גזע זה אופטימלי לגידול בתנאי פנים. גודלו קטן, הסתגלותו לחלל הבית היא מהירה, ניקיונו חסר רבב והוא תמיד מזמין למשחק. יתכן והפנר מבין לעת זקנה כי כדאי להשקיע יותר בכלבים, ופחות בשפנפנות וויאגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully