וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת היום: דייר חדש בדולפינריום עולם הים של שיקגו

26.6.2011 / 10:47

דולפינים מסוג לבני צד אינם שכיחים בשבי והתרבותם נדירה. לכן, לידתו של דולפין קטנטן בדולפינרים שיקגו משמחת במיוחד, מה גם שהוא מראה סימני גדילה והסתגלות טובים (צילום: AP)

דולפינה פסיפית לבנת צד בשם טי-קיי (TEE-kay) באקווריום שיקגו שוחה עם גורה שנולד בתחילת החודש. הדולפין הקטן הסתגל מיידית לסביבתו, שחה לכיוון פני המים ואחר כך בצמוד לאימו. ההריון היה תוצאה של שיתוף פעולה בין אקווריום שיקגו ל'עולם הים' של מיאמי (Miami Seaquarium). טי-קיי, בת 26 במשקל של כ-100 ק"ג, הועברה זמנית למיאמי כחלק מתוכנית התרבות אסטרטגית. דולפין זכר מ'עולם הים' של מיאמי בשם ליאי (LEE-e) הוא אבי הגור. הריון דולפינה טיפוסי נמשך כ-12 חודשים.

A pacific white-sided dolphin at Chicago's Shedd Aquarium swims with her calf that she gave birth to Friday, June 3, 2011. : Brenda Hernandez, AP
A pacific white-sided dolphin at Chicago's Shedd Aquarium swims with her calf that she gave birth to Friday, June 3, 2011/AP, : Brenda Hernandez
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקווריום שיקגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום פחות מ-20 דולפינים לבני צד מצויים בשבי בצפון אמריקה - מה שהפך את הלידה לנדירה ומשמחת במיוחד. בשתי לידות קודמות באקווריום שיקגו נולדו דולפינים מתים. הדולפין הקטן שמינו עדיין לא ידוע נמצא בפיקוח של 24 שעות לצורך מעקב אחר צליחת נקודות מרכזיות בהתפתחותו כמו קשר טוב עם אימו, יניקה ושחייה עם דולפינים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully