וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי בנות 15 הואשמו: "הציתו רכב פלסטיני בחברון"

יהושע בריינר

24.6.2011 / 12:34

התגובה ל"תג מחיר": שתי נערות מירושלים ובית שמש מואשמות שהציתו כליל רכב של פלסטיני. לפי האישום, השתיים כתבו על קירות תא המעצר: "מוות לערבים" וכן "יוסף, עוד נחזור ונתנקם"

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד שתי נערות מירושלים ובית שמש בגין ביצוע פעולות "תג מחיר" והצתת רכב של פלסטיני תושב חברון. לפי כתב האישום, שתי הנערות בנות ה-15 הגיעו במהלך חודש מאי לחברון והציתו רכב של פלסטיני שחנה בסמוך לשכונת גבעת האבות בחברון. זמן קצר לפני ההצתה, הגיעה אחת הנערות לתחנת הדלק בכניסה לקריית ארבע וביקשה לרכוש נפט.

לאחר שהמוכרת בתחנת הדלק הסבירה לנערה כי אין במקום נפט, היא התייעצה עם חברתה ולבסוף רכשה מתחנת הדלק בנזין. בשלב זה, לפי כתב האישום, ניגשו שתי הנערות אל רכבו של הפלסטיני, הניחו צמיגים מתחת לרכב והציתו אותו. כתוצאה מכך, הרכב הוצת כליל. בנוסף, שתי הנערות מואשמות שהשחיתו את תא המעצר בו שהו לאחר שנעצרו. זאת לאחר שרשמו על קירות בית המעצר את הכתובות: "מוות לערבים", "יוסף, עוד נחזור ונתנקם", "אסירי ציון", "ה' הוא המלך" וכן "עלי עין עוד נשוב".

עו"ד דוד הלוי, בא כוחן של הנערות המייצג את השתיים מטעם עמותת "חננו" אמר בתגובה להגשת כתב האישום כי "מרשותיי מכחישות כל קשר לאירוע הנטען. הן שוחררו כבר בשלבים הראשונים מן המעצר ובימים אלה אנחנו פועלים כדי ללמוד את תיק החקירה ולאחריו נפרוס את טיעונינו בבית המשפט". יצוין כי שתי נערות נוספות נעצרו בחשד להצתת הרכב הפלסטיני, אולם הן שוחררו ללא תנאים מגבילים.

עוד על פעולות "תג מחיר":

בימין דורשים לבדוק מחדש תיקי "תג מחיר"
אישום: ביצע "תג מחיר" במסע הלוויית בן יוסף לבנת
המדינה מודה: התקצוב לישיבה ביצהר הופסק בשל תג מחיר

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully