וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישור תוכנית הצנע ביוון מיתן הירידות בוול-סטריט

ואדים סבידרסקי

23.6.2011 / 23:30

ההמתנה לדו"חות אורקל הביאו לעלייה במניות הטכנולוגיה: נאסד"ק הוסיף 0.6% לערכו. מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.5%, S&P500 ב-0.3%

יום המסחר בוול סטריט התנהל ברובו במגמה שלילית, לאחר שאמש הוריד הבנק הפדרלי את תחזית הצמיחה לכלכלת ארה"ב בפעם השנייה ל-2011, מה שמגביר את חששות המשקיעים מפני האטה בכלכלה הגדולה בעולם. בנוסף, מצב התעסוקה בארה"ב ממשיך לאכזב, כאשר נתוני האבטלה מצביעים על יותר אמריקאים המצטרפים למעגל האבטלה. לקראת סיום המסחר התמתנה המגמה, ומניות הטכנולוגיה עברו לעליות לאחר אישור תוכנית הצנע ליוון ולקראת דו"חות ענקית התוכנה אורקל.

מניות הבנקים הובילו את הירידות, ומנגד מגזר הטכנולוגיה קיזז את המגמה. המשקיעים המתינו לדו"חות אורקל ורכשו מניות חברות תוכנה, שבבים ותקשורת. מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.5%, מדד 500 S&P איבד 0.3% ומדד נאסד"ק עלה ב-0.65%. מחירי אג"ח ממשלת ארה"ב ל-10 שנים נותרו ללא שינוי, והתשואה עליהן הסתכמה ב-2.92%.

"הנקודה החיובית לקראת הפתיחה היא כי המדדים המובילים מצאו את התמיכה ברמות השערים שנרשמו בתחילת השנה. ניתוחים מסוימים מורים כי רמות תחילת השנה מהוות קווי תמיכה משמעותיים מאוד", כך אמר היום ראיין דטריק, אסטרטג ניתוח טכני בבית ההשקעות Shaeffer’s Investment Research בראיון לרשת CNBC. "הסוחרים המתבססים על ניתוח טכני צפויים להיכנס לפוזיציות ברמות אלו. כמו כן, הניתוח הטכני של מדד הפחד VIX הציג נר כלפי מעלה - זהו סימן חיובי, כי הפחד חוזר לשוק, אך עלול להוות סימן לתפנית - תמונה כזו ראינו במארס כאשר היתה זו הזדמנות מצוינת לרכישות".

האיחוד אישר את תכנית הצנע

האיחוד האירופי וקרן המטבע הבינלאומית אישרו את תוכנית הצנע של יוון לחמש שנים. יוון התחייבה להעלאות מסים וקיצוצי תקציב, לפי מקורות המקורבים לנושא, דיווח רויטרס. אחד המקורות אמר כי "יש עסקה" ומקור אחר אמר כי ישנם עוד מעט פרטים טכניים שיושלמו מחר.

בזירת המקרו האמריקאית, התפרסם היום נתון המעיד על מכירות הבתים החדשים בארה"ב בחודש מאי. מכירות הבתים התמתנו, לסך של 319 אלף, אך הנתונים טובים מתחזיות הכלכלנים, שצפו התמתנות חזקה יותר, לאחר שבאפריל נמכרו 323 אלף בתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully