וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6.5 שנות מאסר לתושב הדרום שפרץ לבתי כנסת

רמי שני

21.6.2011 / 17:02

משה קרקו, תושב קריית גת בן 30, פרץ ל-15 בתי כנסת בשנתיים האחרונות וגנב מהם מזוזות, חפצי קודש וחפצים נוספים. בית המשפט גזר עליו עונש מאסר כבד

תושב קריית גת חיפש את הדרך לכסף קל, ויישלח לכלא: בית משפט השלום בקרית גת גזר היום (שלישי) שש שנים ושישה חודשי מאסר בפועל על משה קרקו, תושב העיר בן 30, שהורשע בפריצה ל-15 בתי כנסת בשנתיים האחרונות, מהם גנב כסף ופריטים יקרי ערך אחרים, כגון: מזוזות, חפצי קודש ואף טלפון נייד אחד.

במהלך המשפט ציינה התביעה כי קרקו נידון בעבר לתקופות מאסר שונות בגין התפרצויות אחרות שביצע במקומות שונים בארץ מאז היה נער. בין היתר, פרץ ל-15 מבנים בעיר צפת וגנב מהם פריטים שונים.

השופט אלון איינפלד התייחס בגזר הדין לעברו האישי של קרקו, אך ציין כי לא ניתן להתחשב בילדות הקשה שעברה עליו כגורם מקל בגזר הדין. "אכן שופטי ישראל רחמנים בני רחמנים, והנאשם שלפנינו יוכיח, כמה פעמים נשפט בגין עבירה זו, כמה עבירות מסוג זה עבר וטרם הוטל עליו עונש המתקרב לעונש המירבי בגין התפרצות אחת, אלא כאשר עבר עבירות שהעונש המירבי עליהן הוא 15 שנות מאסר", כתב השופט איינפלד. הוא הטיל על קרקו חמש וחצי שנות מאסר בפועל והפעיל מאסר על תנאי של שנה מהרשעות קודמות. כמו כן, הוטלו על קרקו עוד 14 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים.

עוד באותו נושא:
צעירה זיהתה את תחתוני הפורץ - והביאה למעצרו
פורץ שהתקשה בפריצת רכב, הזמין מנעולן מקצועי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully