וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של ראש עיריית קלנסווה החשוד בסחיטה

איילה חננאל

20.6.2011 / 14:54

מעצרו של מחמוד חדיג'ה, החשוד שהיטה מכרזים בעבור שוחד וסחט חבר מועצה שסירב לשתף פעולה עם המעשה, הוארך בארבעה ימים. אמש הוארך מעצרם של שלושה בכירים נוספים בעירייה

בית משפט השלום ברמלה האריך היום (שני) בארבעה ימים את מעצרו של ראש עיריית קלנסווה, מחמוד חדיג'ה, החשוד כי קיבל שוחד מאנשי עסקים פרטיים בעיר על מנת שיטה מכרזים לבניית מתקנים ציבוריים בעיר. בנוסף, חשוד חדיג'ה כי איים על חבר מועצת העיר כי יפיץ תמונות מביכות שלו, אם זה לא יואיל לשתף פעולה בהטיית המכרזים. חדיג'ה חשוד בעבירות של סחיטה באיומים וקבלת שוחד. אמש האריך בית המשפט את מעצרם של שלושה בכירים נוספים בעירייה, החשודים כי היו מעורבים בהטיית המכרזים. שני אנשי עסקים החשודים כי העניקו את השוחד, שוחררו לבתיהם.

חדיג'ה והבכירים האחרים נעצרו אתמול בפשיטת המשטרה על בניין העירייה. החקירה במסגרתה נעצר ראש העירייה ויתר החשודים, נוהלה על רקע מעיש הרצח שבוצעו באחרונה בעיר, ועל יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

בשבוע שעבר הוגש לבית משפט השלום בנצרת כתב אישום נגד ראש עיריית טבריה, זוהר עובד, הנאשם כי הוא ונאשם נוסף קשרו קשר לחדור שלא כדין למחשבו של מבקר העירייה, על מנת לבלוש אחר קבצי המחשב שלו. כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של קשירת קשר לביצוע עבירת פשע, חדירה לחומר מחשב ופגיעה בפרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully