וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפת קוצים משתוללת בנחל משושים ברמת הגולן

קובי מנדל ואריאל נוי

18.6.2011 / 12:46

השריפה פרצה בין היישוב חד נס לבין צומת בית המכס. מטוסי כיבוי הוקפצו לסייע. המשטרה סגרה את תנועת הרכבים בכביש 888 משני הכיוונים. כמו כן, מומלץ למטיילים שלא להגיע לאזור

שריפת קוצים גדולה משתוללת בשעה זו (שבת ) ברמת הגולן, בין היישוב חד נס לצומת בית המכס. בעקבות כך, סגרה המשטרה את כביש 888 לתנועת כלי רכב משני הכיוונים והחלה לפנות מטיילים מבריכת המשושים הסמוכה בשל חשש מהתפשטות השריפה לאזור.

"לפני זמן קצר הבחנו באש שדלקה בסמוך לנחל משושים". סיפר אחד המטיילים, אליעזר דן, לוואלה! חדשות. דן יצא עם משפחות ממרכז הארץ לטיול ברמת הגולן, אולם לצערם, הטיול נקטע בשל השריפה. "הזעקנו במהירות את כוחות הכיבוי ומיד ברחנו מהמקום", סיפר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכוחות פועלים בסיוע רשות הטבע והגנים להשתלט על השריפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מטוסי כיבוי מטייסת הכיבוי החדשה על שם אלעד ריבן, הנער שנהרג בשריפה בכרמל, ו-15 צוותי כיבוי הוזעקו לאזור על מנת לכבות את השריפה. מדוברות כבאות הגליל נמסר, כי הכוחות פועלים בסיוע רשות הטבע והגנים, צה"ל ובוקרים על מנת להשתלט על אש. עוד נמסר, כי חוקרי שריפות נמצאים אף הם במקום האירוע ומחפשים את הסיבה לפרוץ הדליקה, שטרם ברורה.

סגן מפקד הכיבוי, רשף יאיר אלקיים, מסר כי "בדקות אלה לוחמי האש מגייסים מאמצים רבים כדי להשתלט על האש. עשרות של דונמים עלו באש. אין נפגעים. אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה מכל המטיילים לא להגיע למקום".

לפניות לכתב: אריאל - arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully