וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר עיריית חדרה לשעבר מתעקש: "לא אנסתי"

אריאל נוי

18.6.2011 / 0:02

ממלא מקום ראש עיריית חדרה לשעבר, סמי לוי, המואשם באונס, מעשה מגונה, לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים דוחה את החשדות נגדו ומאשים את ראש העירייה והמנכ"ל בניסיון להפלילו

ממלא מקום ראש עיריית חדרה לשעבר, סמי לוי, שוחרר היום (שבת) לביתו לאחר שבסוף חודש פברואר הוגש נגדו כתב האישום נגד בגין עבירות של אינוס, מעשה מגונה, לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים. כתב האישום לא הוגש בנוכחותו של לוי היות והוא היה מאושפז בבית החולים באותו הזמן. כעת לוי מגיב לראשונה מביתו בחדרה על ההאשמות נגדו. בראיון ראשון ומיוחד לוואלה! חדשות אומר לוי כי "לצערי העניין נמצא תחת צו איסור פרסום גורף. אני רק יכול להגיד שכשיתבררו הפרטים יבינו כולם שלמעט אי הבנה קטנה, אין פה דבר וחצי דבר. אם חיים רמון חזר להיות משנה לראש הממשלה, אז אני יכול להיות ראש ממשלה".

לוי הוסיף כי "כל הפרשה גרמה לי נזק קשה מאד. אני בא ממשפחה חרדית ויש לי ארבעה ילדים, שניים מהם אמורים להתחתן בשידוך שנה הבאה. סעיף האינוס נמחק לחלוטין אבל גרם לי נזק גדול מאד".

"אני פופולרי, לכן מנסים להפליל אותי"

פרשה נוספת שעלתה עם שמו של לוי לאחרונה היא חשד כי שלח נערת ליווי למנכ"ל עיריית חדרה, איקי צור, על מנת לפתות אותו ולגרום לו להצטלם איתה בעירום לצורך סחיטה. לוי הסגיר את עצמו ליחידה הכלכלית בלוד בתחילת החודש לאחר שהועלו נגדו החשדות הללו.

בעניין פרשה זו טוען לוי כי הוא לא שלח את הנערה למנכ"ל העירייה. "בעימות שהתקיים בינינו במשטרה היא אף הודתה בכך". לוי הדגיש את חפותו והוסיף כי "זה מקרה נוסף שניסו להדביק לי והתברר כמעשייה, ללא קשר למציאות. אני מדגיש – בעימות בינינו נערת הפיתוי הודתה שאני לא ביקשתי ממנה דבר הקשור למנכ"ל עיריית חדרה. זה עוד תרגיל של איקי צור שלא צלח. אני מדגיש גם כי סעיף האינוס נמחק לחלוטין".

לדברי לוי, כל ההאשמות הללו הן ניסיון של ראש עיריית חדרה ומנכ"ל העיריי להכפישו, משום שהם "נבהלו מהאהדה הגדולה לה אני זוכה בציבור". לטענת לוי, ראש העיר מכהן למעלה מחצי שנה ללא מועצה מאחוריו. "בעיר מתוקנת בישראל, בת 90 אלף תושבים, שולט ראש עיר לבד. אני פופולרי מאוד בציבור, ידוע כעוזר לכל נזקק בעיר ומועמד טוב לרשת את ראש העיר הנוכחי כשסוף סוף יערכו בחירות".

מנכ"ל עיריית חדרה, איקי צור מסר בתגובה כי "בנוגע לפרשה האחרונה חשבתי שיש גבול לרוע. היה ניסיון לפגוע בי ובמשפחתי. אני מאמין ברשויות החוק שיעשו את עבודתם נאמנה. עצוב לי שדברים כאלה קורים בעיריית חדרה. אנחנו ממשיכים בפעילותנו לשיפור פני העיר במלוא המרץ".

עוד באותו נושא:
אישום: בכיר לשעבר בעיריית חדרה אנס ולקח שוחד
סגן ראש עיריית חדרה לשעבר חשוד באונס
בכיר עיריית חדרה לשעבר שהסגיר עצמו: "זו עלילה"

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully