וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 7 שבועות, דאו-ג'ונס סגר שבוע בעליות

נמרוד הלפרן

18.6.2011 / 0:03

אחרי כמעט חודשיים, סוף-סוף חיוכים בוול-סטריט. צורן קפצה ב-15% לאחר שהגיע להסכם עם CSR לגבי מחיר רכישתה; RIM צללה ב-21% עקב אזהרת רווח

בורסות וול סטריט נסגרו במגמה מעורבת ביום המסחר האחרון של השבוע לאחר שגרמניה אותתה כי תסכים לפשרה לגבי חילוץ יוון מחד, וקרן המטבע הבינ"ל (IMF) הורידה את תחזית הצמיחה לכלכלת ארה"ב לשנה הנוכחית, זו הפעם השנייה בתוך חודשיים, מאידך. אזהרת רווח של RIM גררה את מניות הטכנולוגיה לירידות. בסיכום שבועי השלים מדד דאו ג'ונס עלייה שבועית ראשונה זה שבעה שבועות.

מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.4% בדרכו לעלייה שבועית בשיעור זהה – עלייה שבועית ראשונה זה שבעה שבועות; מדד S&P 500 טיפס ב-0.3%; מדד נאסד"ק איבד 0.3%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר ביציבות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים נותרה ללא שינוי ברמה של 2.94%. בסיכום שבועי ירדה התשואה ב-0.03% - ירידה שבועית חמישית ברציפות.

נתוני מקרו כלכליים מעורבים שפורסמו היום בארה"ב - הכלכלה הגדולה בעולם - הצביעו על ירידה חדה מהצפוי בבטחון הצרכנים מחד, ועלייה חדה מהצפוי במדד המדדים הכלכליים המובילים מאידך.

מדד בטחון הצרכנים בארה"ב של אוניברסיטת מישיגן וספקית המידע הפיננסי תומסון רויטרס ירד החודש לרמה של 71.8 נקודות לעומת 74.3 במאי. תחזית הכלכלנים היתה לירידה מתונה יותר של המדד לרמה של 73.5 נקודות.

מדד המדדים הכלכליים המובילים בארה"ב עלה בחודש מאי ב-0.8% לאחר ירידה של 0.4% באפריל - שהיתה הירידה הראשונה זה כמעט שנה - מסרה היום חברת המחקר קונפרנס בורד. כלכלנים צפו עלייה של 0.3% לאחר ירידה של 0.3% שעליה דווח במקור בחודש אפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully