וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת "ידיד" בקשיים: ייסגרו 6 מרכזי שירות

16.6.2011 / 11:09

בעקבות קיצוץ של 50% בתקציבים הממשלתיים וירידה ניכרת בתרומות, מצמצמת העמותה המעניקה סיוע משפטי למשפחות בפריפריה את פעילותה ומקצצת בשכר העובדים

מצבה של החברה האזרחית בישראל ממשיך להיות קשה. עמותת "ידיד" הודיעה כי בעקבות קיצוצים בהיקף של כ-50% בתקצוב הממשלתי ומחסור בתרומות, תיאלץ העמותה לבצע קיצוצים בפעילותה. העמותה, העוסקת בהענקת סיוע משפטי ומקצועי חינם למשפחות, בעיקר בפריפריה, הודיעה כי תסגור שישה מרכזי שירות באופן מיידי ותקצץ בשכר העובדים. במקביל, תפעל העמותה להגביר את מערך גיוס הכספים שלה.

על פעילות עמותת ידיד:
גם המרוויחים 11 אלף שקל בחודש זקוקים לסיוע
ידיד: "לסייע לתושבי שדרות שרוצים לעזוב"

במכתבים ששיגרה מנכ"לית עמותת "ידיד", שרי רבקין, לראשי הערים בהם פועלים מרכזי הזכויות שייסגרו כתבה רבקין כי "היום, שלוש שנים לאחר שאנחנו נאבקים במשבר כלכלי מתמשך של קיצוץ בתרומות מהארץ ומחו"ל כאחד, אנחנו נאלצים להודיע, בכאב עמוק, על סגירת מרכז הזכויות של עמותת 'ידיד' וזאת לאחר שחודשים האחרונים הוברר לנו כי רבים מן התומכים שלנו מחו"ל הפחיתו את תמיכתם בצורה משמעותית ביותר וכי גם משרדי הממשלה הקטינו בצורה חדשה את היקפי התמיכות שלהם".

בשבועות הקרובים צפויים להיסגר מרכזי הזכויות של "ידיד" בדימונה, שדרות, אשקלון, חיפה וקריית שמונה. יש לציין כי מקבלי הסיוע ממרכזים אלו יוכלו להמשיך ולקבל את הסיוע במרכזי הזכויות האחרים הממוקמים בקרית גת, אשדוד, קריית מלאכי, תל אביב, פתח תקווה, ירושלים, תל מונד, נצרת, צפת, חצור, כרמיאל . כמו כן פועל מרכז נייד הנע בעיקר ביישובים הכפריים בצפון הארץ.

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully